BasBQ
Beef en Steak

D.O. Champignonnesoep met Tripel Karmeliet, spek en ui

OMG deze had ik nog even gemist. Wat een heerlijkheid. Ga ik zeker maken. Tripel Karmeliet staat hier nog in grootverpakking op voorraad. Dus dat moet goed komen. TOP
Eh Bram......Saté van secreto en Tripel Karmeliet in groot verpakking ik krijg nu toch wel een bepaald beeld van je...
 
Eh Bram......Saté van secreto en Tripel Karmeliet in groot verpakking ik krijg nu toch wel een bepaald beeld van je...
Dikke sigaar op de lip op zijn avatar.
Kleine gok is dat dat beeld gewoon perfect klopt hoor.
Heerlijke levensgenieten die Bram, een attente rotzak is 'ie, vraagt altijd wat m'n vriendin gegeten heeft.. :p
 
Type beter een verre vriend dan een goede buur?
Maar genieten doet hij goed

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ben bezig met het recept alleen klopt het denk ik niet helemaal 1 karmeliet voor de 👨‍🍳 is te weinig!😄
8957F9F3-FF9C-4D11-93AC-94BA8B0E619E.jpeg
 
Ben bezig met het recept alleen klopt het denk ik niet helemaal 1 karmeliet voor de 👨‍🍳 is te weinig!😄

Sorry Boom, ik zal het aanpassen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Nazomer komt eraan, en dan de herfst maar staat op mijn verlanglijstje ! Misschien met mix van verschillende soorten champignons.
Bedankt !
 
Bedankt @Jurgen71 die moet ik zelf ook maar weer gauw gaan maken dan!
 
Ik mis alleen in het recept, wanneer de spekjes erbij mogen?
 
Vanochtend gemaakt! Smaakte heerlijk!
Met 1.3kg paddestoelemix nog aardig wat zakjes voor in de vriezer ;)
Bedankt voor het delen Sander.
 
Ik mis alleen in het recept, wanneer de spekjes erbij mogen?

Dat zou ik doen als het bier en de room erbij is gegaan en alles door gewarmd is. Let goed op met nazouten, het spek geeft ook al veel zout af.
 
Ik had deze compleet gemist. Die moet maar eens heel snel gemaakt worden! Overigens zou het recept volgens mij 3 flesjes moeten bevatten 😉. 1 voor tijdens het koken, 1 voor door de soep en 1 voor bij het eten 😂
 
@Sander72 ik mis in je recept nog de stap om de bouillon toe te voegen. Ik ga hem vanmiddag eens uitproberen. Ben erg benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Net na de roux, ik heb het aangepast.
Eet smakelijk straks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan