BasBQ
Beef en Steak

Crispy BBQ Chicken Fingers

RedFox

Gerijpt

My lips are sealed Mike..... ;)

paul

Vuurmaker

Even voor de duidelijkheid: Primo staat in de tuin en is de vorige 4 dagen 4 keer aangeweest. Ze wilde er een non-BBQ avondje tussendoor hebben. ;-)

Boldeagle

Gerijpt

paul zei:
Even voor de duidelijkheid: Primo staat in de tuin en is de vorige 4 dagen 4 keer aangeweest. Ze wilde er een non-BBQ avondje tussendoor hebben. ;-)

Ok, hier ook, maar dan een WGA  :(

RedFox

Gerijpt

paul zei:
Hoeft ook niet verkeerd te zijn..... ;)

ChrisMaes

Gemarineerd

Leo, ik heb ze gemaakt als aperitiefhapje voor een 15-tal personen en ze vielen bij iedereen in de smaak!

Dit is een blijvertje die we nog dikwijls gaan maken :)

Leo

Forum Meubilair

ze zijn ook lekker, leuk dat je er van genoten hebt

mrwolf

Pitmaster

Gisteren dit recept gemaakt bij wijze van proef. Zaterdagavond een feestje, en gaat het voor het echie. Ze waren heerlijk knapperig, maar ik miste een beetje pit. De definitieve versie gaat waarschijnlijk wat meer (pittige) rub en wat chilivlokken bevatten. Verder is dit echt een blijvertje!

Ik had nog nooit van Panka gehoord, maar dit is sinds gisteren een standaardingredi?nt in de voorraadkast geworden  :D

Leo

Forum Meubilair

mrwolf zei:
Gisteren dit recept gemaakt bij wijze van proef. Zaterdagavond een feestje, en gaat het voor het echie. Ze waren heerlijk knapperig, maar ik miste een beetje pit. De definitieve versie gaat waarschijnlijk wat meer (pittige) rub en wat chilivlokken bevatten. Verder is dit echt een blijvertje!

Ik had nog nooit van Panka gehoord, maar dit is sinds gisteren een standaardingredi?nt in de voorraadkast geworden  :D

leuk dat ze goed bevallen zijn, pit kan je altijd mee spelen  :)

Marcel1973

Stoker

Op het programma voor zondag voor bij de borrel met ca 14 pers.
Let unknow

SilverFox

BBQ Junkie

Deze vandaag gemaakt als avondeten, erg leuk gerechtje! Bedankt voor het delen :)

Leo

Forum Meubilair

ja, hij blijft leuk

Bovenaan Onderaan