Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikke vandaag bij de Lidl zoeken naar die steen. Heel de winkel 2 keer doorgelooen dus dan maar vragen.
“Meneer die actie is pas vanaf 15 mei”
![]()
Ik had ook de laatste ronde bij onze lidl. Krijg de steen voor vaderdag.
Wel heel verrast kijken hè?!
@Free_ltd Waarom die moeren er tussen?![]()
Dank je wel 'k heb het gelezen en 't is duidelijk maar ik vind wel dat er erg veel nadruk op het woord KAMADO woord gelegt je kan toch op een Weber kogel ook een perfecte pizza bakken? of niet?Hier vind je alle nodige uitleg hieromtrent: https://bbqproof.nl/bbq-blog/de-beste-pizza-set-up-voor-een-kamado-bbq/
Dat kan zeker. Echter heeft de kamado een keramische deksel die de hitte opslaat en terug uitstraalt op de pizza. Veel meer dan een stalen barbeque dat doet. Of je het verschil proeft weet ik niet hoor, maar dat is de theorie.Dank je wel 'k heb het gelezen en 't is duidelijk maar ik vind wel dat er erg veel nadruk op het woord KAMADO woord gelegt je kan toch op een Weber kogel ook een perfecte pizza bakken? of niet?![]()
Da's duidelijk bijna als bij een echte steenoven zoals bij professioneel gebruik werkt prima alleen erg lang opstoken.Dat kan zeker. Echter heeft de kamado een keramische deksel die de hitte opslaat en terug uitstraalt op de pizza. Veel meer dan een stalen barbeque dat doet. Of je het verschil proeft weet ik niet hoor, maar dat is de theorie.
De schrijver van het artikel heeft wss toevallig een kamado. Dus zeker geen aanstoot aan nemen als je een Weber hebtDank je wel 'k heb het gelezen en 't is duidelijk maar ik vind wel dat er erg veel nadruk op het woord KAMADO woord gelegt je kan toch op een Weber kogel ook een perfecte pizza bakken? of niet?![]()