Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ropeti zei:Een collectieve bestelling zou mooi zijn, ??n type fan en de behuizing daar op aanpassen.
structor zei:Ik ga het weekend eens het animo draadje door
structor zei:(Even voor de ervaringsdeskundigen met het bestellen van HM onderdelen, kunnen jullie even de levertijden roepen?)
structor zei:O en ik vergeet Marieken, met de HM kun je sous-vide doen heb ik gezien. Voor de light variant bedoel je waarschijnlijk dat je de rasp pi weg wilt laten. Ik denk dat dit prima zou moeten kunnen. Het enige wat ik niet zeker weet is of er ook knop afhandeling op de standaard print van de HM beschikbaar is. Dit zou toegevoegd kunnen worden.
Is het vanwege kosten dat je een light wilt of een andere reden?
Marieken zei:structor zei:O en ik vergeet Marieken, met de HM kun je sous-vide doen heb ik gezien. Voor de light variant bedoel je waarschijnlijk dat je de rasp pi weg wilt laten. Ik denk dat dit prima zou moeten kunnen. Het enige wat ik niet zeker weet is of er ook knop afhandeling op de standaard print van de HM beschikbaar is. Dit zou toegevoegd kunnen worden.
mjah kosten n beetje, en luiheid. ik hoef het niet zo nodig te bekijken, besturen, monitoren en loggen, ik ga gewoon pitten of chillen en wens niet gestoord te worden, dat is nou juist de gedachte erachter
ik ga mss toch eerst voor iets heel anders, de overal enthousiast gepromote pid controllers.
Nosmo zei:Marieken zei:structor zei:O en ik vergeet Marieken, met de HM kun je sous-vide doen heb ik gezien. Voor de light variant bedoel je waarschijnlijk dat je de rasp pi weg wilt laten. Ik denk dat dit prima zou moeten kunnen. Het enige wat ik niet zeker weet is of er ook knop afhandeling op de standaard print van de HM beschikbaar is. Dit zou toegevoegd kunnen worden.
mjah kosten n beetje, en luiheid. ik hoef het niet zo nodig te bekijken, besturen, monitoren en loggen, ik ga gewoon pitten of chillen en wens niet gestoord te worden, dat is nou juist de gedachte erachter
ik ga mss toch eerst voor iets heel anders, de overal enthousiast gepromote pid controllers.
Als het goedkoop en simpel moet kan ik je deze aanbevelen; [url]http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/diy-pid-bbq-controler/]http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/diy-pid-bbq-controler/] [url]http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/diy-pid-bbq-controler/[/url]
Wanneer/waar?structor zei:Jammer Ceriel, ook van de meeting lijst?
structor zei:HM + Gezamelijk bestellen + Meet:
- DanBras
- Ropeti
- Mac
- Gerard
Meet:
- ReneR
- Jappert
- Ivo
- Noskos
- Camiel
- Hudding
- Uipko
- Felix
Structor Controller:
- Ivo
- Hudding
- Felix
- RemBrand
Ik ben nu bezig om nog een variant neer te zetten (gewoon omdat het kan), waarbij ik feitelijk mijn grootste nadeel geen grafieken offline wegneem. Ik zet in plaats van de masternode (upload functie) dezelfde raspberry pi neer als de HM waarbij ik op de plek van de HM een node neerzet, zodat ik de rasp. pi wederom in de meterkast kan houden. De laatste optie is nog niet klaar. Je kunt dan feitelijk ook een HM kopen met een extra jeenode (kant en klaar legosteen), het enige grote verschil tussen de standaard HM is dan dat je de heatermeter print bij je Q legt en de raspberry in de meterkast.
Wat we niet aan de orde hebben gebracht of we ook behuizingen, fan's en probes gezamenlijk willen bestellen. En natuurlijk ook Ropeti's extension. Hoe snel willen we gaan beginnen met bouwen, een meet plannen in December is altijd lastig maar we hebben ook weer niet een hele grote groep! (Even voor de ervaringsdeskundigen met het bestellen van HM onderdelen, kunnen jullie even de levertijden roepen?)