BasBQ
Beef en Steak

Cobratjuh stelt voor.

C

Cobratjuh

Gast
Hallo allemaal,

Mijn naam is Cobratjuh en in het niet internet leven ga ik door als Mark :). Ik beschik al geruime tijd over een Weber Bar-B-Kettle met GBS rooster ? 57cm. Na dat ik een paar maanden tegen mijn vriendin zei ooh weet je wel ik wel eens zou willen heel lekker vlees op de bbq klaar kunnen maken. En zo geschiede ik kreeg het "Smokey Goodness" deel 1 van haar.  Nu ken ik het bbqen alleen van veel kolen in de bbq en daar het vlees op en grillen maar, geen temperatuur regelingen en dan vooral ook geen idee wat die schuifjes dan doen  :-/ *ondertussen ben ik me daar wel een stuk meer van bewust*. Oftewel ik ben een echte beginner op dit gebied.

Ik weet van me zelf dat ik niet zo'n hele actieve poster ben op forums dus excuse me als je niet veel berichtjes van mij voor bij ziet komen. Maar ik ben zeker wel van het motto als je ergens nieuw bent dan stel je je netjes voor :). Ik hoop dat ook veel te leren op dit forum en bedankt voor het toe laten.

Groetjes,
Mark/Cobratjuh
 
Welkom!
 
Welkom Mark


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Mark, heb jij even geluk met je vriendin.
 
Hoi Mark,
welkom bij het Genootschap.
Leuke voorstel topic.
 
Van harte welkom Mark.
 
Welkom hier  :)
 
Welkom Mark
 
Mark, welkom bij de club.

De schuiven boven moet je normaal gesproken helemaal openzetten, met de onderste regel je de temperatuur. Hoe kleiner de opening hoe minder trek, hoe lager de temperatuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan