BasBQ
Beef en Steak

Cinnamon rolls in de skillet

 

Reuvers zient

Sprokkelaar
Berichten
25
Gisteren cinnamon rolls gemaakt naar recept van Noskos. Het deeg voor elkaar krijgen was een gevecht, na een dik kwartier was het nog niet zoals het moest zijn. Uiteindelijk laten rijzen en alles afgemaakt. Keteltje op 175 graden, half uurtje laten gaan. Toen moesten ze nog even een minuut of 5, en het glazuur natuurlijk aan het rind. Het eindresultaat zag er niet zo mooi uit als die van Dennis, maar wat is dat lekker!!!
7db6f5dd072ae0acbc386763445f2e05.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ondanks dat het eindresultaat er anders uit zag dan dat van Dennis had ik graag een hapje meegegeten
 
Deze wil ik ook binnenkort weer eens gaan maken, maar sinds de malle toiletpapier hamstergekte periode is gist ook nooit meer te koop bij mijn supermarkt
 
Lekker. Gewoon opnieuw proberen en genieten.
 
Ik vind het er toch goed uit zien hoor. Als je dat pannetje voor m’n neus zet gaat ie gehaaid leeg
 
Deze wil ik ook binnenkort weer eens gaan maken, maar sinds de malle toiletpapier hamstergekte periode is gist ook nooit meer te koop bij mijn supermarkt

Ik werd onlangs ook teleurgesteld doen ik alles al in mijn mandje had liggen om pizza te maken en het bordje ‘dit product is voorlopig niet verkrijgbaar’ bij de gedroogde gist zag staan. Ik naar de koeling om te kijken of er dan goede kant en klare bodems waren, loop ik daar tegen verse bakkersgist aan, volop op voorraad. Het proberen waard!
 
Ik werd onlangs ook teleurgesteld doen ik alles al in mijn mandje had liggen om pizza te maken en het bordje ‘dit product is voorlopig niet verkrijgbaar’ bij de gedroogde gist zag staan. Ik naar de koeling om te kijken of er dan goede kant en klare bodems waren, loop ik daar tegen verse bakkersgist aan, volop op voorraad. Het proberen waard!

Ja zat ik ook al aan te denken, eens kijken of ze dat hier bij de appie hebben en anders een keer bij zo'n turkse buurtsuper kijken, die hebben me jaren terug al eens uit de brand geholpen bij een gistnoodgeval.
 
Mijn lokale graanmolen had de hele crisis dor gewoon gedroogde gist te koop, wellicht ook bij 1 bij jou in de buurt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan