BasBQ
Beef en Steak

Chocolate Heaven: Oatmeal Cookies & Brownies

Sorry Frits, ik wilde nog wat langer wachten maar hield het niet meer...
 
Wat een heerlijk verslag Sander. En de plaatjes zijn zo in het zonnetje weer heerlijk schitterend dat was weer ouderwets genieten man. TOP
 
Mooie koekkies geworden
En dat je dat allemaal voor ons doe. Gelukkig kon je er zelf ook van genieten 👌🏻
 
Dat ziet er fantastisch uit. Proef je de barbecue smaak nog goed terug in de brownies en koekjes?
 
😍 Wat een geweldig verslag! Je hebt er mooi werk van gemaakt en schitterende plaatjes geschoten 👌🏻
 
Dat ziet er fantastisch uit. Proef je de barbecue smaak nog goed terug in de brownies en koekjes?

Nou dat is dus zo grappig, in die brownies niet, daar zitten allerlei hele sterke smaken in die dat verbloemen vermoed ik. Maar die simpele koekjes waar alleen wat vanille in zit als smaakmaker, die hebben een extra kruidige toon. Mijn overbuurvrouw kon niet geloven dat het alleen suiker en boter, havermout en vanille was. Toen vertelde ik dat ze van de BBQ kwamen en toen bleek het dus de rook-component als smaakmaker te zijn geweest!
 
Nou dat is dus zo grappig, in die brownies niet, daar zitten allerlei hele sterke smaken in die dat verbloemen vermoed ik. Maar die simpele koekjes waar alleen wat vanille in zit als smaakmaker, die hebben een extra kruidige toon. Mijn overbuurvrouw kon niet geloven dat het alleen suiker en boter, havermout en vanille was. Toen vertelde ik dat ze van de BBQ kwamen en toen bleek het dus de rook-component als smaakmaker te zijn geweest!
Heb het op mijn te doen lijstje gezet:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan