BasBQ
Beef en Steak

Cheflustikniet hier!

 
 

Cheflustikniet

Kooltjesharker
Berichten
135
Dag allemaal,

Ik ben Ad, 39 en wonend in het zuiden van het land. Vroeger at ik helemaal niets, tegenwoordig van alles en is koken mijn passie geworden. Ergens heb ik de switch kunnen maken dat wat ik nog niet had geprobeerd, toch echt eerst geproefd moest worden. Daarvoor viel dat onder de categorie 'lust ik niet', vandaar mijn nickname. Lust ik niet bestaat voor mij niet meer, al zijn er uiteraard dingen die ik niet lekker vind.

Ik heb eind 2020 een Monolith Classic Pro gekocht en gebruik deze gemiddeld 2x per week. Ik hoef hier vast niet uit te leggen hoe blij ik ben met dat ding! Waar ik misschien nog wel het meest vrolijk van word? Ik maak en gebruik nu allerlei nieuwe gerechten en ingrediënten, die voorheen mijn keuken niet haalden. Ik probeer actief te zoeken naar verrassende vegetarische gerechten, vis en mooie groente side dishes. Zie hieronder een recente vondst.

Ik vind het leuk om mijn gerechten op de foto te zetten en uit te schrijven. Dat doe ik op Instagram onder dezelfde nickname als hier, leuk als je kijkt. Ik kom hier om weer wat meer inspiratie op te doen en af en toe een vraag te kunnen stellen. Mijn ultieme droom zou zijn om een kookboek te schrijven.

Groet,
Ad

82945C57-9AA4-4A12-9D3B-0C14450FCA51.jpg
 
Welkom Ad!
 
Welkom
 
Welkom Ad, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan