Mannen avond, mijn zoon wilde spareribs eten. Bij de Sligro 1 rib gehaald, alleen ik heb een beetje gecheat omdat ik niet de tijd had voor de 3-2-1 methode. Ik heb hem gekookt (1,5 uur) in appelmoes, tomatenpuree en 3 kippen bouillon blokjes. Voor de lak heb ik een pannetje met 3 eetlepels Ketchup, evenveel honing, beetje worcestershire saus , scheut ketjap manis en wat gedroogde italiaanse kruiden.
Ik had nog nooit gepofte aardappels gemaakt dus het was even een experiment, kon helaas niet wat grote aardappels vinden. In dik aluminiumfolie gewikkeld en regelmatig gedraaid in het vuur. De schil was wel hard geworden en je kon de aardappels gewoon openbreken, wat kruidenboter er op en eigenlijk waren ze prima gaar.
Uiteindelijk prima gegeten met z'n tweetjes.
Ik had nog nooit gepofte aardappels gemaakt dus het was even een experiment, kon helaas niet wat grote aardappels vinden. In dik aluminiumfolie gewikkeld en regelmatig gedraaid in het vuur. De schil was wel hard geworden en je kon de aardappels gewoon openbreken, wat kruidenboter er op en eigenlijk waren ze prima gaar.
Uiteindelijk prima gegeten met z'n tweetjes.