Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sander72 zei:Wat geinig! Die Nam Yu had ik niet zomaar liggen maar geeft wel echt een extra Funky Flavour! Ben benieuwd naar je resultaat. Maak er een feestje van!
Jet zei:Sander, OH MY GOD wat een super fantastisch heerlijk verrukkelijk recept is dit............overdrijven kan B-) maar jij krijgt een 10+ dit was echt een feestje < ben nog ff aan het nagenieten, foto's volgen in een apart topic
McPeet zei:Ziet er weer meer dan lekker uit. Ben overigens benieuwd naar je in honing gefermenteerde knoflook. Heb je daar een recept voor.
Het is wonderlijk spul als het af is. En enorm houdbaar.Sander72 zei:McPeet zei:Ziet er weer meer dan lekker uit. Ben overigens benieuwd naar je in honing gefermenteerde knoflook. Heb je daar een recept voor.
Jazeker. Ontvelde teentjes knoflook in een Weckpot (met waterslot) stoppen en onder honing zetten. Gebruik daarvoor de beste bloemenhoning die je kunt vinden, hoe minder bewerkt hoe beter... ik heb een collega op werk die hobby imker is en die heeft rauw geslingerde honing zonder pasteurisatie of suikerstroop aanvullingen. Minstens 8 weken laten staan en soms omscheppen. Dan heb je honing met knoflook smaak die zalig is in dressing en knoflookjes die zacht en geurig zijn. Kom je kijken bij Tony Stone? Dan kan ik wat meebrengen voor je Peet!
Sander72 zei:McPeet zei:Ziet er weer meer dan lekker uit. Ben overigens benieuwd naar je in honing gefermenteerde knoflook. Heb je daar een recept voor.
Jazeker. Ontvelde teentjes knoflook in een Weckpot (met waterslot) stoppen en onder honing zetten. Gebruik daarvoor de beste bloemenhoning die je kunt vinden, hoe minder bewerkt hoe beter... ik heb een collega op werk die hobby imker is en die heeft rauw geslingerde honing zonder pasteurisatie of suikerstroop aanvullingen. Minstens 8 weken laten staan en soms omscheppen. Dan heb je honing met knoflook smaak die zalig is in dressing en knoflookjes die zacht en geurig zijn. Kom je kijken bij Tony Stone? Dan kan ik wat meebrengen voor je Peet!
Jet zei:Ik heb zitten denken om met mijn wederhelft mee te gaan naar Tony Stone maar nu weet ik het zeker ik kom ook zou je voor mij ook wat willen meebrengen om te proberen ; :-*
Top deal Sander, ik kom zeker kijken. En proeven natuurlijk. Mocht je collega nog wat honing hebben, ik hou me altijd aanbevolen. Echte goede honing is zo lekker.Sander72 zei:McPeet zei:Ziet er weer meer dan lekker uit. Ben overigens benieuwd naar je in honing gefermenteerde knoflook. Heb je daar een recept voor.
Hier al enkele keren met veel succes gemaakt, de sparerib versie vorige week nog.....SUPERSander72 zei:Gauw weer eens maken... lekkol!