Al jaar en dag is een groepje carnavaleske aan het roepen om poellie porruk of hoe dat ook mag heten. Dit jaar dan toch maar beloofd om PP te maken. In totaal zo'n 5,5 kilo.
Vanmorgen om 6:30 de weber op temperatuur en toen kon het feest beginnen. Uiteraard weer een Snake gemaakt. Constante temperatuur van 120 celcius. Ik heb de rub van bbq.nl gebruikt. Maar ook de bedruipsaus van Steven Raichlin. Vanaf 8:30 heb ik ze elke 3 kwartier bedruipt. Om 11:00 uur was de kern al 74c. Glaze erop en om 12:30 in aluminium folie ingepakt. Zo'n uur later was de kleinste klaar. De grootste een half uur later.
Sap opgevangen en weer ingepakt en een uur laten rusten.
Gruwelijk mals. De grote is met optillen, op het aanrecht, al uit elkaar gevallen.
Smaak was ook super. Nu wachten tot zondag... Dan komen de eters pas.
Hmmm. Ik zal dit vast posten dan vogel ik straks uit hoe ik in tapatalk foto's kan toevoegen.
Edit: gevonden... Foto's te groot grmbl...gaan we regelen
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk

Vanmorgen om 6:30 de weber op temperatuur en toen kon het feest beginnen. Uiteraard weer een Snake gemaakt. Constante temperatuur van 120 celcius. Ik heb de rub van bbq.nl gebruikt. Maar ook de bedruipsaus van Steven Raichlin. Vanaf 8:30 heb ik ze elke 3 kwartier bedruipt. Om 11:00 uur was de kern al 74c. Glaze erop en om 12:30 in aluminium folie ingepakt. Zo'n uur later was de kleinste klaar. De grootste een half uur later.
Sap opgevangen en weer ingepakt en een uur laten rusten.
Gruwelijk mals. De grote is met optillen, op het aanrecht, al uit elkaar gevallen.
Smaak was ook super. Nu wachten tot zondag... Dan komen de eters pas.
Hmmm. Ik zal dit vast posten dan vogel ik straks uit hoe ik in tapatalk foto's kan toevoegen.
Edit: gevonden... Foto's te groot grmbl...gaan we regelen
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk