Beef en Steak

Campingvoer

mamajolijn

Pitmaster
Gewoon lekker kip met basisrub van Dennis en gebakken ui/paprika/pepertje op een wrap.
Cidertje erbij en de vakantie is compleet 😁

20250528_190034.jpg

20250528_191735.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb liever een chocolaatje op m’n kussen op vakantie, maar als je zo kan eten moet ik dat misschien maar eens heroverwegen 😉.

Mooie compacte bbq, lekker een plancha erbij. Zoiets moet ik nou hebben voor op mn boot.

heerlijk Marjolijn, geniet ervan

Mooie camping maaltijd 😋! Twijfel nog wel of een cadac onder de categorie bbq valt 😜

Het ziet er gewoon lekker uit, zou ook gewoon als maaltijd thuis gemaakt kunnen worden volgens mij.😜

Simpel-lekker-heerlijk

Meer hoeft het voor mij ook niet te zijn.

Mooie camping maaltijd 😋! Twijfel nog wel of een cadac onder de categorie bbq valt 😜
Tsja, een paar jaar geleden bewust voor gekozen voor op de camping ivm vaak een stookverbod. Kamperen is en blijft behelpen 😂

En lunch de volgende dag met een restje kip in een salade verwerkt met mango, komkommer en sla met een kerriedressing,

20250529_144831.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker Jolijntje, ik duim voor nòg mooier weer voor jullie!

Heerlijk, moeilijker hoeft het echt niet te zijn.

Lunch!

Baba ganoush (thuis nog zelf gemaakt) met de rest van de gebakken paprika en ui op een wrap en een cracker.

20250530_123348.jpg
20250530_125317.jpg

Heeeerlijk Jolijn!

En die 50/50 plancha/grill is zo fijn in het gebruik!
Super jaloers, heerlijk de hele dag buiten, buiten koken en dan ook nog zo koken!!
Minimax mocht dus niet mee?
Ik had de laatste keer wat mot met de camping.. Er zou een houtskool verbod zijn dus ik neem 'm niet mee, vervolgens stond de hele camping te bbq'en op webers te spelen en er werd niks gehandhaafd. Grrrr kan er nog boos op worden. Of je hebt een verbod, of niet. En als je een verbod hebt, dan loop je rond etenstijd een rondje om het te stoppen.

Ik heb liever een chocolaatje op m’n kussen op vakantie
Klinkt als iets wat je best zelf kan doen, probeer het eens. 🤣

Oh en over mensen die tegen mij zeggen "ik hou niet van kramperen" zeg ik altijd: ik ook niet!
Mooie spullen en fijne vakantie heb je helemaal zelf in de hand.

Minimax mocht dus niet mee?
Ik had de laatste keer wat mot met de camping.. Er zou een houtskool verbod zijn dus ik neem 'm niet mee, vervolgens stond de hele camping te bbq'en op webers te spelen en er werd niks gehandhaafd. Grrrr kan er nog boos op worden. Of je hebt een verbod, of niet. En als je een verbod hebt, dan loop je rond etenstijd een rondje om het te stoppen.

Klinkt als iets wat je best zelf kan doen, probeer het eens. 🤣

Oh en over mensen die tegen mij zeggen "ik hou niet van kramperen" zeg ik altijd: ik ook niet!
Mooie spullen en fijne vakantie heb je helemaal zelf in de hand.
Nee, bewust voor gekozen om Minimax thuis te laten, al is er nu geen stookverbod op de camping, ondanks dat het al lang niet had geregend. Ik las idd je verhaal dat jij 'm ook niet meehad, terwijl de halve camping wel fikkie stond te stoken. Idd zou er op een stookverbod gehandhaafd moeten worden.

Ik ben ook van het wat luxere kamperen hoor, caravan met loeigrote (nieuwe) Fortex voortent ervoor. Daar hoeven we niet in te kreperen 😂.
(en ja, ik zit ook op het caravanforum 😅)

20230521-123248-vt-luifel-uitb-donkerrood-1-.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan