BasBQ
Beef en Steak

Burnt ends!

Kiefer Dias

Tondelzoeker
Berichten
6
Vandaag in het regenweer burnt ends gemaakt voor de eerste keer! Duidelijk voor herhaling vatbaar. HEEEEEELIJK!!
IMG_4332.jpeg


IMG_4335.jpeg


F4BA9315-EBFB-4902-AB5D-561F0EC4F9FE.jpeg


IMG_4338.jpeg


IMG_4343.jpeg
 
Ziet er goed uit!

Maareh, heb je die in de oven gemaakt of op je bbq?
 
Goed bezig.

het is een forumregel dat je een foto erbij plaatst van de bereiding op je bbq. (Staat zelfs in de omschrijving van dit topic)
 
Zien er prima uit. Probleem met buikspek is dat als je online koopt, dat het soms meer vet dan vlees is. In de winkel in het rek heb je daar meer zicht op.

De keer dat ik burnt ends maakte, was er meer vet dan vlees. Ze zijn wel op geraakt naarmate we meer dronken werden, maar heeft me doen beseffen dat ik nooit meer buikspek online koop :ROFLMAO:
 
Zien er prima uit. Probleem met buikspek is dat als je online koopt, dat het soms meer vet dan vlees is. In de winkel in het rek heb je daar meer zicht op.

De keer dat ik burnt ends maakte, was er meer vet dan vlees. Ze zijn wel op geraakt naarmate we meer dronken werden, maar heeft me doen beseffen dat ik nooit meer buikspek online koop
Weet je nog waar je toen gekocht had?
 
Zien er prima uit. Probleem met buikspek is dat als je online koopt, dat het soms meer vet dan vlees is. In de winkel in het rek heb je daar meer zicht op.

De keer dat ik burnt ends maakte, was er meer vet dan vlees. Ze zijn wel op geraakt naarmate we meer dronken werden, maar heeft me doen beseffen dat ik nooit meer buikspek online koop :ROFLMAO:

Ik heb hem zelf van de Sligro.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zien er prima uit. Probleem met buikspek is dat als je online koopt, dat het soms meer vet dan vlees is. In de winkel in het rek heb je daar meer zicht op.

De keer dat ik burnt ends maakte, was er meer vet dan vlees. Ze zijn wel op geraakt naarmate we meer dronken werden, maar heeft me doen beseffen dat ik nooit meer buikspek online koop :ROFLMAO:
Ik persoonlijk ben sowieso geen fan van online vlees. Vaak betaal je ook nog eens de hoofdprijs.
Zoek een lokale boer of een goeie slager in de buurt.
De Sligro heeft met tijd en wijlen ook echt mooie stukjes vlees in de schappen liggen.
 
Ik persoonlijk ben sowieso geen fan van online vlees. Vaak betaal je ook nog eens de hoofdprijs.
Zoek een lokale boer of een goeie slager in de buurt.
De Sligro heeft met tijd en wijlen ook echt mooie stukjes vlees in de schappen liggen.
Varkensvlees vind ik zeer moeilijk hier. En de enige boer waar ik het in de buurt kan kopen, rekent €20/kg voor Duroc wat zowat het dubbele is dan wat de normale prijs voor Duroc is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan