BasBQ
Beef en Steak

Burgersss!

 

Robsteady

Kooltjesharker
Berichten
106
Vanavond eens een keer zelf burgers gemaakt. Kan in de toekomst misschien her en der nog wat gefinetuned worden maar nondejeng wat was dat lekker!👌

125 gram per burger, aangevuld met sla, tomaat, ui, augurk, cheddar, bacon, beetje mayo en Jack Daniels original bbq sauce. 6 min per zijde op de Kamado op 200 graden.. broodje ook kort nog even getoast.

En ja.. Aluminium folie omdat ik nog aan t wachten ben op een skillet😎

071E9CF6-EE75-4D65-B390-03FCB113B8BB.jpeg
278FEC98-0255-43A1-A0F7-E317875FDF42.jpeg
F952E888-7576-4CEC-9ACC-C6AF097D91FD.jpeg
9FF8BC85-20E4-4BC3-AC8A-7AA500B90679.jpeg
 
6 minuten per zijde…. Is dat niet wat lang.
Zier er overigens heerlijk uit
 
Dat ziet eruit als een heerlijke burger!

Laat maar komen hoor, Lekker. 😋😋
 
6 minuten per zijde…. Is dat niet wat lang.
Zier er overigens heerlijk uit
Ja dat dacht ik uiteindelijk ook.. had ik ergens gelezen maar houdt het volgende keer op zo’n 4 min per kant. Ze waren overigens nog superlekker!👌 Maar had dan ook echt niet langer moeten blijven liggen. Dan waren ze echt te gaar geweest😎
 
6 minuten per zijde…. Is dat niet wat lang.
Zier er overigens heerlijk uit

Voor mij persoonlijk hangt dat af van welk gehakt En of het 2 soorten gemengd zijn. En desondanks ik het liefste mijn runds medium rare heb, hoeft dat niet persé voor mijn rundsburger. Bij smashed burgers is ‘m ook doorbakken.

Gevogelte en varken is sowizo doorbakken. Bij runds is meten is weten :D
 
Ziet er verrukkelijk uit zeg.
Nu heb ik honger ...
 
Overbodig om te vragen natuurlijk, maar had je nog wat over .. ? Krijg er honger van ;)
 
Zo dat is een flinke burger! Cheddar en bacon erbij en je kan mij er ‘s nachts voor wakker maken.
 
Voor mij persoonlijk hangt dat af van welk gehakt En of het 2 soorten gemengd zijn. En desondanks ik het liefste mijn runds medium rare heb, hoeft dat niet persé voor mijn rundsburger. Bij smashed burgers is ‘m ook doorbakken.

Gevogelte en varken is sowizo doorbakken. Bij runds is meten is weten :D
Varken doorbakken is voor sommige stukken ook erg zonde hoor
 
Dit herinnert me eraan dat het alweer te lang geleden Is
Wat ziet die burger er goed uit zeg
 
Burgers is altijd feest. Ik gaar ze altijd indirect. Daarna even kort grillen. Heb ik nog tijd om eea klaar te zetten en voor te bereiden. Zijn ze altijd allemaal tegelijk gaar. En kan iedereen tegelijk eten.
Je hebt wel een flinke burger gemaakt. Anaconda style eten 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan