BasBQ
Beef en Steak

Burger wga

Even nieuwsgierig hoor; hoe heb je dat gedaan? Past dat zo of moet je dan echt aan de klus?
Ik lees hier zoveel enthousiaste verhalen over de WGA dat ik hem toch stiekem overweeg.
Een schroevendraaier en dan ben je er wel hoor. Zeker als je alles kant en klaar bij onze vriend op Marktplaats koopt.
 
Net 1 gescoord bij de Appie in Numansdorp voor €59.
 
WoW dat zijn echt geschifte prijzen
Ik heb hem denk ik nog 110€ betaald 3 jaar geleden en zou hem zo opnieuw kopen.


Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
 
Ik heb er, na alle enthousiaste verhalen, ook eentje gescoord! Een showmodel maar voor 60 euro en nog in de doos, vind ik dat helemaal prima.
Meteen een paar leuke extra’s besteld bij de marktplaats-meneer ;-)
Ik ben klaar voor de vakantie!
 
Ik heb er, na alle enthousiaste verhalen, ook eentje gescoord! Een showmodel maar voor 60 euro en nog in de doos, vind ik dat helemaal prima.
Meteen een paar leuke extra’s besteld bij de marktplaats-meneer ;-)
Ik ben klaar voor de vakantie!
Tof! Veel plezier ermee 😁 Welke extra’s heb je besteld?
 
Een hitteschild/as opvang, een halve plancha en een kolenschotje!
Net opgehaald, ziet er top uit!
 
Alles is binnen dus we zijn helemaal klaar voor de vakantie! Blij mee!

Een vraagje: Weet iemand waar dit voor is?
Het is een plastic bak, hij staat wel op de tekening in de handleiding maar verder… zal vast enorm voor de hand liggen maarrrr wat moet ik ermee?!?!

Oh en… er zat al een hitteschild bij 😬 dus nu heb ik er 2 😜🤷🏼‍♀️

IMG_8911.jpeg


IMG_8912.jpeg
 
Het is een briketten maatbeker. Ik heb er inmiddels 3, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Gek dat deze tegenwoordig bij de WGA geleverd wordt. Een volle beker is meestal veel te veel. Tenzij je het hele oppervlak wil gebruiken, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Extra hitteschild is altijd handig. De bijgeleverde willen wel eens krom worden.
 
Het is een briketten maatbeker. Ik heb er inmiddels 3, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Gek dat deze tegenwoordig bij de WGA geleverd wordt. Een volle beker is meestal veel te veel. Tenzij je het hele oppervlak wil gebruiken, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Extra hitteschild is altijd handig. De bijgeleverde willen wel eens krom worden.
Ahaaaaa 😃
Thx voor de info!
Ik ga her extra schild gewoon netjes opbergen. Ben van plan er lang plezier van te hebben dus dat komt goed!
 
Fantastisch apparaat! Gaat altijd mee op vakantie👌🏻 zou hem zelf alleen niet zo snel op een glazen tafel gebruiken 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan