Beef en Steak

Burger wga

Het is een briketten maatbeker. Ik heb er inmiddels 3, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Gek dat deze tegenwoordig bij de WGA geleverd wordt. Een volle beker is meestal veel te veel. Tenzij je het hele oppervlak wil gebruiken, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Extra hitteschild is altijd handig. De bijgeleverde willen wel eens krom worden.

Het is een briketten maatbeker. Ik heb er inmiddels 3, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. Gek dat deze tegenwoordig bij de WGA geleverd wordt. Een volle beker is meestal veel te veel. Tenzij je het hele oppervlak wil gebruiken, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Extra hitteschild is altijd handig. De bijgeleverde willen wel eens krom worden.
Ahaaaaa 😃
Thx voor de info!
Ik ga her extra schild gewoon netjes opbergen. Ben van plan er lang plezier van te hebben dus dat komt goed!

Fantastisch apparaat! Gaat altijd mee op vakantie👌🏻 zou hem zelf alleen niet zo snel op een glazen tafel gebruiken 😅

Denk dat hij doelt op de begin foto, dat was indd niet zo heel handig 😉

image.jpg

Net nog ff de wga aangestoken voor kippendijen, maar die pootjes worden echt niet warm 👌🏻

Terug
Bovenaan Onderaan