BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken met betonblad voor Masterbuilt en inductie.

Bucari007

Kooltjesharker

Mag ik vragen welke diameter je uitsparing in het werkblad is en wat voor voetjes je onder de kamado gezet hebt?

Ziet er leuk uit!
Ik heb als doorsnee 60cm gebruikt en heb als "pootjes" de Table Stand van de Bastard eronder. Staat lekker stabiel. Ook de 60cm is wel fijn, bij veelvuldig openen en sluiten van de Masterbuilt wil hij toch nog wel hele kleine stukjes schuiven en loopt dan nergens tegenaan. Dit was al een klus met erin tillen, dus zou zeker niet kleiner gaan zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ruud074

Tondelzoeker
Ik lees op enkele draadjes mee mbt de table stand van the Bastard.
Nou heb ik een Grill Guru large en ben benieuwd of ok de table stand van Bastard kan gebruiken voor mijn Grill Guru...
Iemand enig idee??

BearPils

Vuurmaker

Deze sla ik op, mooi voorbeeld hoe ik het bij mij wil hebben.
Die inductieplaat, is dat eentje voor in het stopcontact, of heb je daar een vaste aansluiting voor?

Bucari007

Kooltjesharker

Deze sla ik op, mooi voorbeeld hoe ik het bij mij wil hebben.
Die inductieplaat, is dat eentje voor in het stopcontact, of heb je daar een vaste aansluiting voor?
2pits. Kan gewoon op normaal stroom! Ideaal!

Bucari007

Kooltjesharker

Ziet er echt heel tof uit! Heb je het beton nog behandeld?
Werkt perfect voor mij!

Revers88

Vuurmaker

Heel gaaf! Ooit komt er hier hopelijk ook een iets simpelere versie van deze keuken in mijn tuin. Misschien kun je de binnenkant van het betonblad opvullen met vilt, dan voorkom je schuiven en is het ook niet zo erg als dat gebeurd.

Bovenaan Onderaan