BasBQ
Beef en Steak

Brothers in arms ;) eindelijk mijn original kettle premium in elkaar gestoken stond al een tijdje te wachten in de doos.

 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
5d348938d5f09229ddc6548dca827dca.jpg
 
Wat een schatjes
 
Kijk, een tweeling.
 
Snel vies maken, zo lijkt het wel een showroom. ;)
De MT is al 2 jaar oud maar word elke keer mooi proper gemaakt hoor ;) ik heb bijna steeds een nieuwe om met te werken en dat is alsof ik elke keer een nieuwe koop :p De Kettle is een gift van de buurman die had deze op een bingo avond gewonnen en stond al 2 jaar in de schuur te niksen zweert bij zijn Barbecook grill ! Dus ik heb geen seconde getwijfeld als hij zij neem hem maar mee ;)
 
De MT is al 2 jaar oud maar word elke keer mooi proper gemaakt hoor ;) ik heb bijna steeds een nieuwe om met te werken en dat is alsof ik elke keer een nieuwe koop :p De Kettle is een gift van de buurman die had deze op een bingo avond gewonnen en stond al 2 jaar in de schuur te niksen zweert bij zijn Barbecook grill ! Dus ik heb geen seconde getwijfeld als hij zij neem hem maar mee ;)
Wat meer ruimte is altijd welkom en wat dat schoonmaken betreft vind ik het rooster van het grootste belang die kreeg na elk gebruik een badje (RVS) en ziet er nog steeds uit als nieuw wat verkleurd dat wel beetje blauw van de hitte maar brandschoon de rest af en toe een doekje en borstel.
 
Wat meer ruimte is altijd welkom en wat dat schoonmaken betreft vind ik het rooster van het grootste belang die kreeg na elk gebruik een badje (RVS) en ziet er nog steeds uit als nieuw wat verkleurd dat wel beetje blauw van de hitte maar brandschoon de rest af en toe een doekje en borstel.
Hier ook na elke gebruik gaat die in een bad met Dasty & soda en komt er als nieuw weer uit, ook verkleuring is het enige dat je kan opmerken bij mijn roosters en komt door de hitte en heb ook enkel RVS roosters in gebruik voor de Kettle premium komt er een RVS easy spin van adrenaline bbq met grotere opening voor de sns bij te vullen die van Weber zijn een beetje krap.
 
Als ik dit zo zie dan voelt het als ik mijn webertje altijd heb verwaarloosd
Van de andere kant misschien is het een kwestie van verschil in opvoeding :D
 
Als ik dit zo zie dan voelt het als ik mijn webertje altijd heb verwaarloosd
Van de andere kant misschien is het een kwestie van verschil in opvoeding :D

Ik zou me heel diep schamen.;):):)
 
Als ik dit zo zie dan voelt het als ik mijn webertje altijd heb verwaarloosd
Van de andere kant misschien is het een kwestie van verschil in opvoeding :D
Haha ik ook. Ik maak alleen mijn spullen schoon als dat de levensduur bevordert. Vettigheid houdt vocht weg dus is het roestbescherming dus laat ik dat zitten. Op die manier weet ik het altijd goed te praten voor mezelf.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan