BasBQ
Beef en Steak

Broodje Hamburger PP

 
 

KJ_Nico

Kooltjesharker
Berichten
232
Gister stond er weer eens een broodje hamburger op het menu. "Wel de hamburger deluxe pap!" Tja daar ging mijn vrije zondag. Niet dat ik het erg vind. Laat mij maar lekker met het eten bezig zijn. Maar wat is dan het stukje deluxe. Nou dit werd het uiteindelijk.
Zondagochtend om half negen gingen de kooltjes aan. Voorheen had ik dammers, maar ik weet niet. De laatste zak was echt puin, kleine stukjes allemaal. Bij Sligro waren de Black Range in de aanbieding. Heb een zak Kuba gekocht. Kijken hoe me dat bevalt. Enfin, de Q zat op 160gr stabiel. Appelchuncks erin, de divide & conquer set erin. Een een stuk van 2kg procureur erop. Deze gisteravond al geinjecteerd en in de rub gezet. Enfin, lang verhaal kort te maken, tis High & Fast forum. Om half vijf heb ik van de Q afgehaald, ingewikkeld met een handdoek en in de koelbox gelegd. Een paar enkele foto's...



Vervolgens de voorbereidingen voor de burgers. De Cheddar geraspt, het ontbijtspek van elkaar gehaald. Uien gesneden en de BBQ-saus was al bereid voor de PP.
De uitjes heb ik bereid op het één pittertje met wat olie,boter en later wat suiker toegevoegd voor heerlijke gekarameliseerde uitjes. Daarna het spek direct boven de kooltjes, Broodjes even geroosterd. Waarna de burgers op de Q gingen. En damn, dat ging eens lekker. Flams & Burgers, loving it! Daarna de burgers op het indirecte deel voor de kaas. Nadat die redelijk aan het smelten waren de spek erop. Tussendoor de PP geplukt. Nu alles gereed was, konden we de opmaak doen.




Eerst het broodje, rucola-melange, de hamburger met de kaas en spek. Het heerlijke bereide PP werd er ruim opgetopt, de gekarameliseerde uitjes. En alles afgetopt met een heerlijke BBQ-saus.



En wat smaakt nou het lekkerst bij een goede burger.....juist een lekker biertje. Het was weer smullen....

@moderators, mocht ik te veel uitwijden op de PP i.v.m. High & Fast t.o.h. Low & Slow, dan hoor ik het als ik het moet splitsen.....
 
Ziet er heerlijk uit daar had ik graag een hapje van mee gegeten

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
 
Lekkere burger zo had ik wel even willen proeven maar dan zonder kaas :)
 
Ziet er geweldig lekker uit. Fijn dat de kinderen je stimuleren om het beste uit je zelf en de Q te halen.
 
Dit wil ik ook
Zit gewoon honger te krijgen hier. Ga deze combi snel eens maken.
En heerlijke foto’s van het BBQ-en. Heerlijk om zo het verslagje door te lezen
 
Nico komt weer ff binnen met een powerburger zeg.
God allemachtig..
Geweldige plaatjes!
 
Dit is echt een broodje hamburger Deluxe 😍 schitterend en zeer smakelijke foto's;) van de bereiding en bijgerechten................alleen vraag ik me af, hoe krijg je zo'n broodje burger Deluxe in je mond, dat gaat toch niet passen🤣😂
 
Dit is echt een broodje hamburger Deluxe 😍 schitterend en zeer smakelijke foto's;) van de bereiding en bijgerechten................alleen vraag ik me af, hoe krijg je zo'n broodje burger Deluxe in je mond, dat gaat toch niet passen🤣😂

Wij noemen hem ook wel broodje gitaar....
 
Wij noemen hem ook wel broodje gitaar....

JAAAAHHHH😂😂😂 broodje gitaar, Bertje Visscher, had dan nog ff een foto gemaakt hoe jullie er na het eten uit zagen😜
 
Poeweeh! Dat is een burger! (y)

Groeten van Robert
 
Wauw. Das een indrukwekkend bordje eten nico. Lekker hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan