BasBQ
Beef en Steak

Brisket....

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Hallo allemaal!

Ik ben aan het neuzen naar het beste Brisketrecept maar op het internet staan er nogal wat...
Graag zou ik een Brisket maken als mijn volgende Low and Slow uitdaging.
Hebben jullie nog leuke, goede en vooral lekkere recepten voor dit mooie stuk vlees?
En natuurlijk de do's and don'ts....
Graag hoor ik het!

Groetjes Linda!
 
Hahahaha, gelukkig geen reclame, hahahahaha
 
Thanks!!

Ik was al bang dat niemand dit ooit gemaakt had op dit forum, gezien de storm aan reacties  :p

Ik ga me nogmaals inlezen!!

En loekie komt zo langs denk ik!
 
Lin, brisket is het moeilijkste stuk vlees om goed te bereiden op de barbecue. Het is dat het bij wedstrijden gemaakt moet worden anders had ik het nooit meer gemaakt.
 
Frits zei:
Lin, brisket is het moeilijkste stuk vlees om goed te bereiden op de barbecue. Het is dat het bij wedstrijden gemaakt moet worden anders had ik het nooit meer gemaakt.

En ik ben blij dat jullie het maken op de wedstrijd.... ;)
 
Frits zei:
Lin, brisket is het moeilijkste stuk vlees om goed te bereiden op de barbecue. Het is dat het bij wedstrijden gemaakt moet worden anders had ik het nooit meer gemaakt.

Afgezien daarvan is het ook niet het meest dankbare en lekkere stuk vlees wat er aan het rund zit.
Zelfs al is het helemaal goed gelukt, is het geen vlees waar ze me voor wakker kunnen maken.
 
Hmm... ik moet zeggen, dat de brisket die ik een keer gehad heb bij een vriend...(die mij heeft aangestoken met dit virus), het lekkerste stukje vlees ooit voor mij was...


Heel veel succes met het vinden van het juiste recept...
 
Ben nu al benieuwd naar je verslag :D
 
Hmmmmm wel een beetje twijfel nu... Zoveel tijd steken in iets wat zelfs de Junkies en de Gemarineerden niet echt geweldig vinden.... Ik denk er nog even over na....  Maar ja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk en ik hou wel van een uitdaging! I'll let you know! O ja, ook nog even ergens tijd weg toveren...
 
Lin zei:
Hmmmmm wel een beetje twijfel nu... Zoveel tijd steken in iets wat zelfs de Junkies en de Gemarineerden niet echt geweldig vinden.... Ik denk er nog even over na....  Maar ja, niet geschoten is altijd mis natuurlijk en ik hou wel van een uitdaging! I'll let you know! O ja, ook nog even ergens tijd weg toveren...

Je doet het niet voor niets het levert je wel een koetje op en dat zie je iedere dag weer terug als je op het forum kijkt ;)
 
Tja dat koetje.... Is wel verleidelijk natuurlijk!! Eerst maar even mijn stamppotbuffet van vrijdag voorbereiden en daarna zal ik eens een koetje plannen!
 
Idd lastig, maar goed gemaakt vind ik het wel lekker. Dus gewoon proberen en je eigen mening vormen
 
Terug
Bovenaan Onderaan