BasBQ
Beef en Steak

Brisket on the smooker

zier er mooi uit zeg.
Ik heb Frits en Dennis bezig gezien met onze brisket dit weekend, ze hebben er echt werkelijk alles aan gedaan, en toch was ie droog.
gefeliciteerd met je koetje  :)
 
Zoals ik al verteld had in het weekend, heb het vaak genoeg gehad in de states als ik daar was voor me werk. En heb het gehad dat het echt super was maar ook als schoenzool vervanging.

Ben het ook wel eens met wat je zegt over de prijs van het vlees en de tijd wat je er in moet steken zie ik zelf ook liever een ander stuk vlees.

Ga het zeker ook een keer doen wat er moet uiteraard een kleintje verdient worden.

Gefeliciteerd met die van jouw.
Leuke rapportage.
 
Mooi verslag, met mooie foto's, ik zie nog geen koetjes taan maar ik neem alvast een voorschot met de felicitatie  :p
 
Tja, je weet pas hoe het smaakt als je het een keer gemaakt hebt.

En het koetje komt van zelf wel,  iedereen is nog lekker aan het bijkomen van het weekend denk ik.
 
Je koetje staat erbij hoor, sorry dat je moest wachten, we zijn inderdaad even niet zo scherp :)
 
noskos zei:
Je koetje staat erbij hoor, sorry dat je moest wachten, we zijn inderdaad even niet zo scherp :)

hahahahaha, ik zat me ook echt te verbijten vanwege het koetje, ik denk dat komt nooit meer goed.......

Merci in iedergeval  8)
 
Poetsertje geficiteerd met je koetje helemaal verdiend! Sorry dat we het niet gelijk gezien hebben
 
Frits zei:
Succes, en bij welke temperatuur?

Ik heb mijn eigen recept aangehouden icm de tips van Jim,
een uur per pond, plus een extra uur.
Dat betekende bij mij dus 7 uurtjes

Drie en half uur in de smooker op 225F, toen inpakken in alufolie en marinade er bij.
toen nog een keer 3 uur op 270F tot een kern van 195F

Uit laten dampen voor 10 minuten en toen tot 18.20 in de folie om te rusten (dik 90 minuten dus)
 
Gefeliciteerd met je koei!
 
Gefeliciteerd met je Koei.  8)

Ondanks dat je het niet helemaal geslaagd vind, vind ik het toch een hele prestatie.
En het is ook de bezigheid die deels de voldoening geeft.  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan