Beef en Steak

Brisket *Maiden run* UDS

• Onderwerp starter Onderwerp starter NasQ
  • Startdatum Startdatum
Mooie sessie en leuk om te horen dat het gelukt is met je Jumbo vlees. Ik zou je vlees volgende keer wel bovenin de UDS doen, dat was de kracht dat je bovenin low & slow kunt doen zonder hitteschild. Nu zit je wel heel dicht op je vuur. Of een hitteschildje wat de anderen ook al voorstelden.

Oh, ja, gefeliciteerd met je koei ;)

Gefeliciteerd met de big three !

noskos zei:
Mooie sessie en leuk om te horen dat het gelukt is met je Jumbo vlees. Ik zou je vlees volgende keer wel bovenin de UDS doen, dat was de kracht dat je bovenin low & slow kunt doen zonder hitteschild. Nu zit je wel heel dicht op je vuur. Of een hitteschildje wat de anderen ook al voorstelden.

Oh, ja, gefeliciteerd met je koei ;)

Ik zal de volgende keer het vlees hoger leggen. Daarnaast wordt aan het hitteschild gewerkt.. Ik heb er een liggen, maar die mag ik pas over 4 welen gebruiken. Dit dienblad doet nog dienst voor de bedankjes voor de trouwerij en over 3,5 week gaan we trouwen en daarna mag ik dat dienblad hebben.. Dus moet nog even geduld hebben Hahaha

Verder kon onze slager ook borst bestellen waar meer vet op/in zit ipv gevliesd zoals deze. Dus die gaan we de volgende keer gebruiken!

Bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan Onderaan