Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big-T zei:ziet er zeer goed uit! binnenkort ook nog eens doen! is dat de brisket uit de jumbo koeling?
Mr_Nas zei:Big-T zei:ziet er zeer goed uit! binnenkort ook nog eens doen! is dat de brisket uit de jumbo koeling?
Dit is die van mijn werk ja, deze zul je zo nooit kunnen kopen tenzij je het aan de slager vraagt. Dit is een snijdeel waar ze hacheevlees van maken.
Maar ik vond het heerlijk en goed gelukt! Bedankt voor alle complimenten!
RedFox zei:@ Big-T: mooie rode tekst in onderschrift
Big-T zei:Mr_Nas zei:Big-T zei:ziet er zeer goed uit! binnenkort ook nog eens doen! is dat de brisket uit de jumbo koeling?
Dit is die van mijn werk ja, deze zul je zo nooit kunnen kopen tenzij je het aan de slager vraagt. Dit is een snijdeel waar ze hacheevlees van maken.
Maar ik vond het heerlijk en goed gelukt! Bedankt voor alle complimenten!
kun je als je het aan de jumboslager vraagt ook bestellen (met vet)?
Dan hebben we elkaar (onbewust) gemist, want ik was er ookBig-T zei:Thanks, zojuist de judging class gedaan, dus moet het wel meteen melden hiero he
DanBras zei:Dan hebben we elkaar (onbewust) gemist, want ik was er ookBig-T zei:Thanks, zojuist de judging class gedaan, dus moet het wel meteen melden hiero he
Ik zat aan de tafel helemaal rechts-voor, 2e van links (die bolle met die rode trui )Big-T zei:echt waar? waar heb je gezeten dan?
DanBras zei:Ik zat aan de tafel helemaal rechts-voor, 2e van links (die bolle met die rode trui )Big-T zei:echt waar? waar heb je gezeten dan?
Dan had je dus Dennis als table-captainBig-T zei:dan zaten wij spiegelbeeld van elkaar. ik zat links voor 2de van rechts (die bolle met die grijze hoodie) ga je ook jureren zondag?
DanBras zei:Dan had je dus Dennis als table-captainBig-T zei:dan zaten wij spiegelbeeld van elkaar. ik zat links voor 2de van rechts (die bolle met die grijze hoodie) ga je ook jureren zondag?
Ja, zondag ben ik er ook om te jureren, dus dan zien we elkaar waarschijnlijk wel
P.s. sorry voor het even off-topic zijn en het kapen van het draadje!