Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:Zelf ben ik er niet kapot van, omdat ik de rooksmaak graag zelf controleer, anderen vinden het geweldig
Ben benieuwd!Frits zei:Zal van de week eens kijken, er staat al een andere doos op me te wachten
chckstrk zei:'rommel' je ze er losjes in?
Lowietje72 zei:Ben wel benieuwd naar de AH briketten.....zijn best aan de prijs. Zijn dat die Loki briketten?
Wailer zei:Lowietje72 zei:Ben wel benieuwd naar de AH briketten.....zijn best aan de prijs. Zijn dat die Loki briketten?
Loki?
Heb nu drie zakken gehaald a 3kg. Morgen gaat de fik dr in. Ik zal even fotootje maken van hoe ze er uit zien 'rauw', in de firestarter en aan op de bbq.
Ik heb een thermometer in mn deksel zitten, dus zal proberen te zien hoe warm ze zijn gedurende welke tijd.
Hoeveel briketten moet ik eigenlijk ongeveer pakken, gewoon 1 starter vullen?
xerogee zei:Gister bij de Colruyt in Turnhout geweest, de Flamy Cocos was op. In plaats daarvan stond er een pallet Tom Cococha. Een medewerker vertelde me dat de Flamy's vaak op waren en dat ze dan deze ervoor in de plaats kregen.
Ik had het idee dat ze iets kleiner zijn dan de Flamy's. En ook een paar euro duurder.
Iemand ervaring met deze Tom Cococha briketten?
Ik zag dat ze nog niet in de test stonden...