Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb hier en daar gelezen dat injecteren meer voor de smaak dan uitdroging is. Ik heb vannacht gewoon lekker staan sproeien voor het eerst. Dus ben benieuwd. Slaap heb ik niet heel erg gehad, maar dat mag de pret niet drukken. Heb een controller van mn maat geleend, maar krijg de kamado meestal wel wat uurtjes stabiel dus niet per se nodig naar mijn mening. Volgens mij moet je vooral goed vlees hebbenInteressant om eens te weten hoe lang dat duurt.
Hoe zorgen jullie ervoor dat het niet uitdroogt? Injecteren? Soms besproeien ('s nachts niet dan). Pan met water (na een uur wss leeg). Ik moet er nog aan beginnen, maar wacht tot mijn controller er is.
Heb hier en daar gelezen dat injecteren meer voor de smaak dan uitdroging is. Ik heb vannacht gewoon lekker staan sproeien voor het eerst. Dus ben benieuwd. Slaap heb ik niet heel erg gehad, maar dat mag de pret niet drukken. Heb een controller van mn maat geleend, maar krijg de kamado meestal wel wat uurtjes stabiel dus niet per se nodig naar mijn mening. Volgens mij moet je vooral goed vlees hebben
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb hem op de weber 57 gemaakt. Braadslede met ruim 2 liter water. Hier staat na 15 uur nog steeds water in. Paar bakstenen als scheidingswand tussen de briketten en het vlees/braadslede. Eenmaal op temperatuur hou ik hem met gemak op 107 a 115 graden.Interessant om eens te weten hoe lang dat duurt.
Hoe zorgen jullie ervoor dat het niet uitdroogt? Injecteren? Soms besproeien ('s nachts niet dan). Pan met water (na een uur wss leeg). Ik moet er nog aan beginnen, maar wacht tot mijn controller er is.