BasBQ
Beef en Steak

Bonfire pro white Quebracho ervaring?

Elhuub

Sprokkelaar
Berichten
42
Ik zag bij de Sligro de Bonfire pro white Quebracho en de Bonfire Black Wattle. Beiden rond de 9 euro ex voor 10 kilo. Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Ik heb de black wattle, en voor low en slow bevalt me dat prima. Voor pizza wordt het me niet heet genoeg en heb ik een zak dammers staan.
 
Black wattle is in de aanbieding nu voor 7,69 hoe zijn de stukken hiervan? Moet toch even langs de Sligro.
 
Van alles wat, maar qua formaat merk ik geen verschil met dammers. En anders kun je je voor die 7.69 ex geen buil vallen toch?
 
Heb 2 zakken gekocht morgen eens openmaken. Gelijk ook een zak fireup gekocht deze zijn volgens mij wel groter qua stukken
 
Laatst bewerkt:
Heb net even een zak opengemaakt, geen grote stukken de stukken zijn maximaal een centimeter of 5 a 7. Woensdag kijken hoe ze branden 😜
 
Ze branden goed, geven wel iets meer as. Voor de prijs prima houtskool. Hierna ga ik fire-up proberen.
 
ik gebruik ze ook en ben er erg tevreden over. Mooie stukken, weinig rook en een aangename geur
 
Top spul, weinig rook bij het aansteken, lange brandduur, mooie neutrale smaak.
Vergelijkbaar met Dammers restaurant houtskool, leek mij iets harder dan de Dammers, aansteken duurde iets langer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan