Beef en Steak

Boe, boe, kom maar op met die koe

Nerderlands rund, ik hoop van harte voor je dat het goed gaat, maar ik heb er een hard hoofd in :(

Ik ondertussen ook, kerntemperatuur wil niet erg meewerken....

Uiteindelijk, na het inpakken ging het ineens weer heel goed.

En iedereen vond het lekker
IMG_23121_zpsff155b89.jpg

Eindresultaat ziet er erg lekker uit, al zeg ik het zelf.

De smaak was echt heel erg goed, daar waren we het allemaal over eens.
Het vlees was op zich een beetje droog, maar ook weer niet te erg, persoonlijk vond ik het zo gewoon prima en wie het toch net iets te droog vond kon natuurlijk wat Sweet Baby Rays of American Stockyard saus toevoegen (6 smaken moet toch genoeg keuze zijn dacht ik zo)

Hoewel ik er een hard hoofd in had toen de kerntemperatuur maar niet wilde doorstijgen is het dus echt voor de volle 110% meegevallen (gelukkig  :blush: )

Volgende keer toch eens een Brisket bestellen bij Beef&Steak om te kijken of en wat voor verschil er tussen zit!

Koetje verdiend hoor! Ik denk dat je positief verbaasd zult zijn wanneer je een stukje Amerikaanse koei in de Q gooit :)

YIIIIHHHHAAAA, de koe staat in het hok :-*

Ik ga ZEKER ditzelfde recept nog een keer doen met een Amerikaanse dame, ben veel te benieuwd wat het verschil is!!!

Iedereen weer bedankt voor de tips, het reageren en het kijken, moet toegeven dat ik dat echt DE reden vind om foto's en beschrijving te plaatsen!

Gefeliciteerd met de Koe! en weer een naslagwerk om uit te kiezen als ik de Koe wil verdienen!

noskos zei:
Nerderlands rund, ik hoop van harte voor je dat het goed gaat, maar ik heb er een hard hoofd in :(

Ik heb hem ook al eens van nederlands rund gemaakt. Gaat prima als de kwaliteit goed is.
Dit stuk is echter geen puntborst (brisket) maar een deel van de deksel van de fijne rib.
Zal dus zeker droger en stugger zijn als een echte brisket.

van harte met de koe!

Bert zei:
noskos zei:
Dit stuk is echter geen puntborst (brisket) maar een deel van de deksel van de fijne rib.
Je bent een echte vakman Bert!

Het was meer een observering, mede door het ontbreken van enige marmering in het vlees ;)

Bert zei:

Dit wetende ben ik nog benieuwder naar de echte brisket, gaat niet lang duren.....
(foto's volgen, hahaha)

Terug
Bovenaan Onderaan