BasBQ
Beef en Steak

Black Smoke bezoek.

 

Xplosiv

Stoker
Berichten
281
Dit weekend zijn we bij Black Smoke Rotterdam geweest. Omdat we 1jaar getrouwd zijn ook een hotel geboekt.

Erg lekker en goed gegeten. Wij mochten kiezen tussen een gewone tafel of de hot seat. Die keuze was niet moeilijk. De hele uitstraling van het het restaurant schreeuwt gewoon BBQ.

Ik had de lamsbrisket en mn vrouw de spareribs.
b889c8b1b2c6c237c64baa218beb1ffc.jpg
1e9cf6ca7e18aa68fb1e9b0cf737343a.jpg
32d6400840c821b12114db2c928e1565.jpg
61db96681996a8764416587970327eb7.jpg
8ed585d67cf22351dc436f230a7101ba.jpg
7dd5f43f3fe487418666ff4b68822c03.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Mooie plaatjes, fijne beelden!
 
Al veel over gehoord maar nog niet geweest.
 
Gaaf man ! Gefeliciteerd nog. Ben er ook 2x geweest. Vind het sfeertje wat ze gecreëerd hebben wel echt tof. ( bij smokey goodness trouwens ook ).
 
Ziet er allemaal goed uit zeg.
 
Kijkende naar puur de hoofdgerecht prijzen vind ik van wel. (Niet om ieder weekend te gaan doen)


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Fijn dat je lekker gegeten hebt en het het geld waard vond.

Ik heb er recentelijk gegeten, maar ik vond het juist wat duur betaald voor wat je krijgt.
We hadden de 'bbq bonanza' (= spareribs, brisket, pulled pork, en nog wat bbq klassiekers), dat was 40 eu p.p. We waren met zn 3e, dus voor 120 euro aan vlees verwacht ik wel dat je met 3 man flink genoeg zou moeten hebben, het is (op de brisket na) ook allemaal niet het duurste vlees namelijk..
Ik vond de hoeveelheid echter wat karig; 1 klein plakje brisket, piepklein schaaltje pulled pork, en ook niet echt fantastisch qua smaken en bereiding. Spareribs waren droog bijvoorbeeld.

Het is verder wel een mooi restaurant, stoere uitstraling en al met al een leuke ervaring om eens te eten.
 
Fijn dat je lekker gegeten hebt en het het geld waard vond.

Ik heb er recentelijk gegeten, maar ik vond het juist wat duur betaald voor wat je krijgt.
We hadden de 'bbq bonanza' (= spareribs, brisket, pulled pork, en nog wat bbq klassiekers), dat was 40 eu p.p. We waren met zn 3e, dus voor 120 euro aan vlees verwacht ik wel dat je met 3 man flink genoeg zou moeten hebben, het is (op de brisket na) ook allemaal niet het duurste vlees namelijk..
Ik vond de hoeveelheid echter wat karig; 1 klein plakje brisket, piepklein schaaltje pulled pork, en ook niet echt fantastisch qua smaken en bereiding. Spareribs waren droog bijvoorbeeld.

Het is verder wel een mooi restaurant, stoere uitstraling en al met al een leuke ervaring om eens te eten.
Daarom dat ik het dus vroeg, je bent niet de enigste die het zegt dat het een leuke ervaring is maar als bbq'er kan het misschien een beetje tegenvallen.
 
Daarom dat ik het dus vroeg, je bent niet de enigste die het zegt dat het een leuke ervaring is maar als bbq'er kan het misschien een beetje tegenvallen.
Er misten wel wat side dishes zoals bijvoorbeeld wat patat ofzo. Maar ik was tevreden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Wat is een lamsbrisket?
Ik heb gegoogled, maar het is me niet duidelijk
 
Laatst bewerkt:
Een kleine 2 weken geleden ben ik bij het gelijknamige restaurant geweest in Antwerpen. Ook zeker een aanrader!

20220420_181444.jpg


20220420_182219.jpg


20220420_182227.jpg


20220420_183937.jpg


20220420_193630.jpg
 
Fijn dat je lekker gegeten hebt en het het geld waard vond.

Ik heb er recentelijk gegeten, maar ik vond het juist wat duur betaald voor wat je krijgt.
We hadden de 'bbq bonanza' (= spareribs, brisket, pulled pork, en nog wat bbq klassiekers), dat was 40 eu p.p. We waren met zn 3e, dus voor 120 euro aan vlees verwacht ik wel dat je met 3 man flink genoeg zou moeten hebben, het is (op de brisket na) ook allemaal niet het duurste vlees namelijk..
Ik vond de hoeveelheid echter wat karig; 1 klein plakje brisket, piepklein schaaltje pulled pork, en ook niet echt fantastisch qua smaken en bereiding. Spareribs waren droog bijvoorbeeld.

Het is verder wel een mooi restaurant, stoere uitstraling en al met al een leuke ervaring om eens te eten.

Wij hadden dezelfde ervaring. We hadden dit bezoek aan mijn zwager cadeau gedaan dus hij heeft het menu bepaald. Denk dat ik achteraf liever losse gerechten had besteld ipv de bonanza (3p) want die vond ik qua smaak en prijs wat tegenvallen. Ik had iets met calamari’s en dat smaakte juist wel weer heel goed. Daarbij was de bediening ook niet geweldig en werden we na 2 uur verzocht voorin plaats te nemen voor nog een drankje na het eten. Maar omdat we de enige waren die oogde dat ook niet heel sfeervol. Daarbij komt dat het voor ons ruim anderhalf uur rijden is dus ik denk dat we niet zo snel terug gaan. Ik kan me wel voorstellen dat als je losse gerechten besteld en aan de bar eet de ervaring ook weer anders is.
 
paar weken geleden zijn wij ook in Antwerpen geweest, zo een schotel met diverse zaken voor 4 personen.
Eten was dik ok vond ik.

Personeel krijgt van mij een grote onvoldoende.
Niet echt vriendelijk, eerder boers, tafel afkuisen en de kruimels op de grond gooien terwijl er nog andere tafels zitten.
Aan het personeel moeten ze dringend iets doen.
 
Wij zijn ~2 jaar geleden in Rotterdam geweest. Toen ook de bbq bonanza besteld en de nacho-pulled-pork sharing plate vooraf. Aangezien wij die locatie aan konden fietsen ook veel cocktails gedronken. Wij hebben er toen echt van genoten. We zaten buiten op het terras en hebben er denk ik in totaal iets van 4 uur gezeten. Misschien dat de vele genuttigde cocktails hielpen, maar ik kijk er met goede gevoelens op terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan