BasBQ
Beef en Steak

Black Smoke bezoek.

Leuke locatie om te zijn maar het eten vond ik niet erg bijzonder. Mijn eigen bbq gerechten smaken beter.
 
Wij hadden dezelfde ervaring. We hadden dit bezoek aan mijn zwager cadeau gedaan dus hij heeft het menu bepaald. Denk dat ik achteraf liever losse gerechten had besteld ipv de bonanza (3p) want die vond ik qua smaak en prijs wat tegenvallen. Ik had iets met calamariā€™s en dat smaakte juist wel weer heel goed. Daarbij was de bediening ook niet geweldig en werden we na 2 uur verzocht voorin plaats te nemen voor nog een drankje na het eten. Maar omdat we de enige waren die oogde dat ook niet heel sfeervol. Daarbij komt dat het voor ons ruim anderhalf uur rijden is dus ik denk dat we niet zo snel terug gaan. Ik kan me wel voorstellen dat als je losse gerechten besteld en aan de bar eet de ervaring ook weer anders is.
Ook wij hebben de ervaring waren er nu voor de tweede keer om ze nog een kans te geven, maar dat viel weer tegen het het net niet is vlees is aan de droge kant en lid van onze groep had een stukje vlees dat was mee vet dan vlees daar gaf de chef haar wel gelijk en gaf toe dat dat nooit geserveerd had moeten worden, hebben ze van de rekening afgehaald. maar de heiveelheid was karig ten opzichte van de prijs voor ons geen derde keer meer. Is jammer de locatie is perfect en personeel heel vriendelijk maar het gaat er toch om wat er van het vuur komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan