BasBQ
Beef en Steak

Bijna echt vergeten groentes!

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Afgelopen zaterdag bij de makro wat "vergeten" groentes gehaald, schorseneren, aardpeen, wat zoete aardappels, en bietjes.
Vandaag bedacht ik me dat ze nog in de groentela lagen, picanha erbij, helemaal goed.
Schorseneren zijn superlekker!

Tussendoor beslag gemaakt voor choco peren brownies met walnoot.
Helaas geen Q foto's van, ik had het in een uitschuifbaar bakblik gedaan, en tijdens het omdraaien van het blik, schoof het blik in mekaar, kleine crisis :)
De onderkant was redelijk verbrand, maar er zaten zeker lekkere eetbare stukken bij :)

file-113.jpg


file-114.jpg


file-115.jpg


file-116.jpg


file-117.jpg


file-118.jpg


file-119.jpg


file-120.jpg


file-121.jpg


file-122.jpg


file-123.jpg


file-124.jpg


file-125.jpg


file-126.jpg


file-127.jpg


file-128.jpg
 
Je was weer lekker bezig! Ik kook schorseneren in melk. Waren ze lekker zo op de bbq?
 
Lekkere combinatie, en een mooi bordje eten hoor (nr 10)!
 
Mooi en lekker, aanrader  ;D
 
Mooi werk Marc, die schorseneren moet ik ook eens proberen.
 
nog nooit van gehoord, maar het ziet er heerlijk uit!
 
weer ekker bezig geweest Marc, schorseneren ken ik niet qua smaak
 
Schorseneren worden ook wel armelui's asperges genoemd, lijkt er in de verte qua smaak een beetje op. Een andere naam is keukenmeiden verdriet, dat komt omdat ze een kleverig sap afscheiden als je ze schilt dat aan je handen blijft plakken.
 
Doe vooral handschoenen aan met het schillen! :D
 
Heerlijk schorseneren een komplete maaltijd ziet er heerlijk uit wij schillen ze onder water.
 
Mooie gerechten hoor.
Leuk die oude groenten. Die bietjes zijn ook niet degene die tegenwoordig gebruikt worden.
Die zijn toch normaal helemaal rood?

Btw bbq schoonmaken is niet jouw hobby volgens mij ;)
 
Dit moet je dus niet gaan kijken als je toch al trek hebt. Het water loopt me nu dus echt in de mond.
 
Jammer dat de kleuren verwelken van de groenten, maar de smaak zal ongetwijfeld goed zijn geweest!
 
Voor mij graag nr 3,4,8, en 12.... Kan ik pinnen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan