BasBQ
Beef en Steak

Big Green Egg Member Day 2013

Na twee jaar vind ik het ook wel best.
Mijn vrouw moet werken dat weekeinde, de kaarten worden me te duur.
En het is wel gezellig, maar vond het er erg druk en veel proeven doe je daardoor niet.
Het was bijna een wachtrij van hapje naar hapje....

Die ? 70,- steek ik liever in vlees of een goed (kook)boek, daar heb je meer aan ;)
 
Hmmm ? 35,-... Had stiekem gehoopt dat het voor (nieuwe) BGE members gratis zou zijn... :p
 
noskos zei:
Mag je wel proeven Mac! ;)
Op de Voorjaarsmeating van ons BBQ Genootschap was proeven aanzienlijk goedkoper, wat zeg ik....gratis!  :D
 
En daar vielen de wachtrijen nog wel mee volgens mij Geert  :)
Wat hebben jij en bloemenboer uitgepakt z?g.
Petje af hoor.

Mac
 
Hi Mac, iets geven is veelal leuker dan iets ontvangen...was meteen ook test om wat grotere volumes in korte tijd te bereiden, o.a. 2 etages met beiden 6 ribbels in de WSM met 2 temperatuurzones.
Ik heb dat opgelost door de temp van de DigiQ op 107C te zetten en na de 1e 3 uren en dan inpakken in folie met 2-3 eetlepels appelsap de slabben die eerst boven lagen naar benden te verhuizen en andersom.
Daardoor uiteindelijk alle slabben over het verloop van de sessie redelijk dezelfde warmte gehad.
Maar ik moet zeggen dat het resultaat tip-top was.....(al zeg ik het zelf  ;)), reacties van de proevers ook...
 
Ben aan het eind van de dag ook ongeveer 1,5 uur op de BGE member day geweest. Een aantal stands waren al aan het opruimen. Zag er wel gezellig uit en er was idd een hoop te proeven en te zien.
En natuurlijk kom je her en der wat bekenden tegen. Maar voor een entreeprijs van ?35,- was dit de eerste en waarschijnlijk ook laatste keer voor mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan