BasBQ
Beef en Steak

Big Green Egg Member Day 2013

 
 
 
 

MrMannetje

Pitmaster
Berichten
520
Big Green Egg Member Day 2013.
Zondag 16 Juni 2013, wederom op Vaderdag en op Landgoed 'Heerlijk Mari?nwaerdt'.

http://www.biggreenegg.eu/nl/memberday

Heb dan nog geen BGE maar tegen die tijd vast wel ;)
 
Ik heb hem aan de agenda toegevoegd en er een sticky van gemaakt.
 
je gaat voortvarend Daan  ;)
 
Hier staat hij ook reeds in de planning.

Heb dan nog geen BGE maar tegen die tijd vast wel

Heb trouwens vernomen(vraag me niet van wie of wat), dat die eitjes die daar gebruikt worden, later worden verkocht tegen gereduceerd tarief  ???
Dat is voor de liefhebbers toch het informeren waard.

Mac

 
ik ben druk bezig vrouwlief over te halen, maar dat is nog niet zo makkelijk :p

Edit: voor de aanschaf van een ei wel te verstaan!
 
Big-T zei:
ik ben druk bezig vrouwlief over te halen, maar dat is nog niet zo makkelijk :p

Edit: voor de aanschaf van een ei wel te verstaan!

Geen primo meer?
 
Nee gerard, ik wil naar die members day! ;)

nee alle gekheid op een stokje: het is en blijft een moeilijke keuze. Ik vind primo wel praktischer (ben echt een rib-man) en mooier, maar het schijnt dat het keramiek toch van mindere kwaliteit is. BGE geeft levenslang garantie op keramiek en Primo maar 5 jaar. Dat verschil vind ik erg groot! Daarnaast heb je ook meer accesoires voor de BGE. Klopt mijn info?
 
De vijf jaar garantie geldt voor metalen onderdelen. Keramiek van primo heeft 20 jaar garantie.
 
en dat staat in de rechtspraak ook gelijk aan levenslang  :)
 
maakt de keuze weer lastiger... zucht...
 
En op een ei kun je geen ribs maken?!?
 
noskos zei:
En op een ei kun je geen ribs maken?!?

natuurlijk wel! alleen door de vorm van de primo kun je er meer op kwijt
 
Is de memberday een must-do voor iedereen met een ei? Ik heb het eerlijk gezegd niet op massa-evenementen. Daarom de vraag of het nog een beetje leuk is, of inmiddels t? bekend bij het grote publiek. Het zou het eerste evenement niet zijn dat na een paar jaar z'n charme verliest...
 
Als ik naar het gemiddelde publiek daar kijk denk ik dat ik een beetje uit de toom val ;)
 
noskos zei:
Als ik naar het gemiddelde publiek daar kijk denk ik dat ik een beetje uit de toom val ;)

Hoezo ?, met een witte jas en koksmuts pas je er prima tussen  ::)
 
noskos zei:
Als ik naar het gemiddelde publiek daar kijk denk ik dat ik een beetje uit de toom val ;)

Ik ben erg benieuwd wat het "gemiddelde" publiek dan wel niet is :)
 
Stond bij mij ook eerst op de agenda, maar 35 euri p/p vind ik een beetje te veel van het goede.  :(

Mac
 
Mag je wel proeven Mac! ;)
 
Ja, dat is wel zo, maar ik vrees, dat ik mij zal irriteren aan het yuppenvolk/ wannebee's. (als ik de filmpjes zie)
En er van uitgaande, dat wij met z'n 2en zouden gaan, koop ik liever voor 70 euro wat mooi vlees om op mijn eigen ei te leggen  ;)

Mac
 
noskos zei:
Als ik naar het gemiddelde publiek daar kijk denk ik dat ik een beetje uit de toom val ;)

Zit er zoveel verschil tussen jou en Herman den Blijker??
 
Terug
Bovenaan Onderaan