Beef en Steak

Bier brouwen en Duif van de Bbq

Klopt, "Uncle Jesse's Simple Sour Mash"
Bourbon achtig, met mais dus. Je gaat telkens verder met je backset en je oude mash die je deels vernieuwt.
Het voordeel is dat je gist evolueert en je smaak evolueert ook telkens met iedere batch omdat je de backset van het vorige distillaat gebruikt.

juist gedacht ;)
Danke voor de uitleg.

Ik denk dat ik me maar beter kan houden bij het brouwen van bier, voordat ik zometeen nog een hobby erbij heb😅 ik drink zelf geen whiskey maar het proces om het te maken is wel weer leuk.

kijk.. nu word het echt leuk.. 2 hobby's kunnen combineren is natuurlijk mooi werk!
heb je toevallig iets van een receptje voor je witlof en je toetje?

kijk.. nu word het echt leuk.. 2 hobby's kunnen combineren is natuurlijk mooi werk!
heb je toevallig iets van een receptje voor je witlof en je toetje?
Dankje Drekzz! Het nieuwe biertje staat al weer lekker te pruttelen in het vergistingsvat. Een mooie lekkere Amber kleurige trippel! Deze gaan we volgende week bottle. Weer een mooie excuus om de bbq aan te steken met vrienden🍻🥩 het recept van de Yanky Style Witlof komt uit het kookboek van Jord Althuizen: Smokey Goodness Lowlands Bbq. Mocht je dat niet hebben vind je het ook hier :

Boven ingrediënten zie je het balkje bereiding staan en daar staat hoe je het moet bereiden.

Het toetje was een verzinsel van de vrouwen Drekkz dus dat zou ik niet meer weten ☺️

Succes en smakelijk eten 😋🍻🥩

Laatst bewerkt:
Dankje Drekzz! Het nieuwe biertje staat al weer lekker te pruttelen in het vergistingsvat. Een mooie lekkere Amber kleurige trippel! Deze gaan we volgende week bottle. Weer een mooie excuus om de bbq aan te steken met vrienden🍻🥩 het recept van de Yanky Style Witlof komt uit het kookboek van Jord Althuizen: Smokey Goodness Lowlands Bbq. Mocht je dat niet hebben vind je het ook hier :

Boven ingrediënten zie je het balkje bereiding staan en daar staat hoe je het moet bereiden.

Het toetje was een verzinsel van de vrouwen Drekkz dus dat zou ik niet meer weten ☺️

Succes en smakelijk eten 😋🍻🥩
Top!! Dankjewel

Terug
Bovenaan Onderaan