BasBQ
Beef en Steak

BGE

Roberttiel

Tondelzoeker
Berichten
4
Goedemiddag,

Ik ben Robert, 30 jaar oud en sinds kort in het bezit van een BGE.

Na inmiddels al 10 jaar (commercieël) werkzaam te zijn in het staal heb ik met 2 vrienden een lasapparaat aangeschaft en zijn wij meubeltjes gaan maken. Voornamelijk tafels en werkbanken. Inmiddels is het eerste BGE meubel ook af en staat die bij een vriend in de tuin te glimmen. Het volgende meubel komt bij mij zelf te staan en kan ik eindelijk met de Egg aan de gang. Aangezien de Kamado bbq nog vrij nieuw voor mij is kunnen jullie nog wel een aantal vragen verwachten :).



0E2A604F-57F5-4132-9C4C-C7043A458EF1.jpeg
0CAD7A0B-D022-4F57-8F67-C15E9182EDB2.jpeg
 
Welkom hier. Wat een mooie meubel zeg!
 
Welkom, Pracht kar! (y)
 
Welkom. Dat is een net meubel. Ik zou bij een green egg geen rode wielen doen maar groene.
De rode kan je dan voor de Kamado Joe's gebruiken. ;)
 
Welkom hier en mooi meubel is dat. Heb je al wel ervaring met andere BBQ's of ben je meteen tot aanschaf gegaan van een kamado?
 
Welkom! Wij zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw ervaringen. Veel plezier met een pracht apparaat.
 
Welkom.
Dat ziet er een heel mooi meubel uit, knap werk.
 
Welkom. Dat is een net meubel. Ik zou bij een green egg geen rode wielen doen maar groene.
De rode kan je dan voor de Kamado Joe's gebruiken. ;)
Helemaal mee eens. Zijn een tijd op zoek geweest naar zwarte wielen, maar blijkt nogal een uitdaging. De rode hadden we al binnen dus toch maar tijdelijk gemonteerd :).
 
Hoi Robert,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier op het mooie forum Robert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan