BasBQ
Beef en Steak

BGE experience weekend

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.662
Dit jaar nog niet de juiste modus om de gaan carnavallen. Normaal ..... hatsjikidee...gaan met die 🍌

Dus tijd genoeg om met mijn nieuwe speeltje aan de slag te gaan en de diverse settings een beetje uit te proberen.
Ik ben stom verbaasd hoe makkelijk eea in temperatuur te regelen en te handhaven is. Poeh, was het met de Webers toch "werken"..

Drumsticks: Geheel indirect gegaard.

IMG_4803.jpg
IMG_4806.jpg
IMG_4807.jpg


Foccacia: van de pizzasteen en van de bakplaat

IMG_4813.jpg
IMG_4814.jpg
IMG_4815.jpg
IMG_4817.jpg


Variatie op Huevos Rangeros van de bakplaat; Gevulde avocado met stukjes spek, ei en pepertje.

IMG_4818.jpg
IMG_4820.jpg


Iberico Ribs; Dacht bij een grote grutter leuke spareribs te kopen. Helaas waren echte shiners. Maar qua smaak in orde.
Gelijk alles onder het vet zitten. Roken ook gelijk getest.

IMG_4821.jpg
IMG_4823.jpg
IMG_4825.jpg
IMG_4826.jpg



Wokschotel zalm en garnalen; Ff kijken hoe de weber wok te plaatsen en vervolgens wat restjes op wokken.

IMG_4827.jpg
IMG_4830.jpg
IMG_4832.jpg


En als afsluiting, voorbereidingen treffen voor een Surf en Turf.

IMG_4836.jpg
IMG_4840.jpg
 
Zo, dat ziet eruit als een prima carnaval! 🥳

Lekker bezig geweest zeg.

Zie ik nou een weber bierhouder op de laatste foto? 😉
 
Het ei krijgt geen rust peter.
Goed bezig
 
.....

Zie ik nou een weber bierhouder op de laatste foto? 😉

Tja,, scherpe blik. Dit is inderdaad een Weber bierhouder die in gebruik genomen is als steuntje voor de thermometer.
 
Denk dat je eerder je ei een echte bbq experience hebt gegeven.
 
Toch veel leuker dan carnaval dat bbq-als ik het zo zie:):)
en geen last van hoofdpijn
 
Heerlijk zeg, wat moet jij ontspannen zijn na een weekend zo lekker buiten koken! :)
 
Lekker bezig peter, mooi dat het je goed bevalt 👍🏻
 
Leul hoor, zo buiten spelen met je hobbie. Ziet er allemaal prima uit!
 
Zo wat een festijn met allerlei verschillende heerlijk gerecht, genieten zeg. Je zou er bijna carnaval voor overslaan ;)
 
Lekker bezig Peter, ziet er allemaal heerlijk uit.
Die BGE ga je wel verslijten denk ik.
 
Nou ben ik sowieso niet afkomstig uit " carnaval gebied " en heb er ook niks mee dus de keuze zou voor mij niet moeilijk zijn, mooie gerechten allemaal, lijkt me een stuk leuker dit allemaal te bereiden en op te eten dan door een hossende en zuipende menigte te lopen 😁 ( maar dat is helemaal mijn idee en ik gun iedereen die wél van carnaval houd uiteraard graag zijn of haar feestje )
 
Prins "BGE 2022" wat mij betreft

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Nou ben ik sowieso niet afkomstig uit " carnaval gebied " en heb er ook niks mee dus de keuze zou voor mij niet moeilijk zijn, mooie gerechten allemaal, lijkt me een stuk leuker dit allemaal te bereiden en op te eten dan door een hossende en zuipende menigte te lopen 😁 ( maar dat is helemaal mijn idee en ik gun iedereen die wél van carnaval houd uiteraard graag zijn of haar feestje )
Haha, @Wilco-G , je carnavalsbeeld is mi niet helemaal correct...
 
Heerlijk bezig geweest Peter!
Ik vraag me wel eens af hoe je zulke hoeveelheden in een weekend weggewerkt krijgt 😅🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan