BasBQ
Beef en Steak

Beste BBQers, Pittmasters en Grillmasters

M

Maykel

Gast
Mijn Naam is Maykel, 28 jaar oud, kom uit de omgeving van Utrecht!

ik werk in de horeca als kok.

Heb voorheen in een slagerij als productie medewerker gewerkt en op het slagersvakschool te wageningen gezeten.

Ik heb altijd al de voorliefde gehad voor alles wat ambacht te maken heeft.

Ik begin steeds meer te bbqen en volg dit forum een aantal maanden en uiteindelijk overwogen om toch lid te worden.

Momenteel ben ik in het bezit van een Black Basterd mini en large, en wil ik in de toekomst een Big green egg large aanschaffen.

Hopelijk kan ik met jullie mijn passie delen, en leuke ervaringen opdoen van mensen die graag hun kennis met mij willen delen.

Zelf wil ik nog een aantal bbq workshops gaan volgen, de bekende had ik al gevonden maar mochten jullie goede tips hebben dan hoor ik ze graag

 
Welkom! Kom ook eens op een wedstrijd kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
hoi Maykel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Maykel
 
Welkom Maykel
 
Bedankt voor al jullie welkoms berichten!

Afwasser wat een top idee, doe je zelf ook mee aan wedstrijden?

Zag al in de agenda een aantal evenementen en wedstrijden staan die voor mij op de planning staan, om te gaan bezichtigen en proeven natuurlijk.

Op YouTube een aantal filmpjes gezien van wedstrijden. Wat een sfeer en belevenis! Geweldig
 
Ha Maykel,

Leuk dat je als kok werkt, waar werk je? Mijn zoon is ook werkzaam als kok in Den Haag, bij Les Ombrelles.

Bbq is een heel andere tak van sport, leuk dat je daar ook interesse in hebt, en wedstrijden bezoeken is echt leuk. Ga niet gelijk bij Afwasser ( Martin) langs, hij is een slecht voorbeeld voor ons serieuze bbq-ers en teams. Zijn team  is een stelletje losgeslagen boeven.....=)) 
 
Welkom!
 
Welkom!
 
Iedereen bedankt bedankt voor het welkom heten!!

Dominique momenteel werk ik in Utrecht, niet op hoog niveau. Wel een tijdje gedaan maar daar komt steeds meer bij kijken. Het restaurant van jou zoon ken ik helaas niet. Maar ziet er gezellig uit  en serveren mooie gerechten!!

Haha voordat je het weet heeft Martin zeker het vlees tijdens de wedstrijd van je bbq achterover gedrukt! lol

Ben benieuwd
 
Maykel, welkom op het BBQ Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan