BasBQ
Beef en Steak

Beginnend bouwer

M

Mans

Gast
Ik ben dus Mans,

Oftewel zoals ik echt heet: Mannus, mijn vrienden noemen me vaak Mans. Ik ben 22 jaar en wonende in Geesteren (Ov), de parel van Twente ;)

Mijn interesse in het smoken is begonnen toen mijn achterbuurman mee begon te doen aan bbq-wedstrijden met zijn team 'Low and Slow Meister'. Inmiddels uitgegroeid tot een vervent smoker doet hij mee met zijn smoker "The Boar II" (Nederlands grootste) aan wedstrijden in de Benelux en The States. ( bij interresse: www.lowandslowmeister.com )

Ik kijk al langere tijd op deze tijd, en heb veelal foto's voorbij zien komen van foto's die menig bourgondi?r doen kwijlen (ja, die heb je ook in Twente). En begonnen idee?n te groeien over het aanpassen van recepten die ik tegen kwam. En vond het tijd om mijn eigen Grill/smoker te bouwen.

Nu hebben we thuis een kolenbbq om mee te grillen. Maar als werknemer in de technieksector vond ik het tijd om te beginnen met mijn eigen Grill die ik daarnaast wil gaan gebruiken voor indirect roken. Ik gebruik hiervoor een 60L olivat. Meer hierover in het DIY.

Henige dingen  :D,

Mans

 
hoi Mannus,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij de club
 
Mannus, welkom hier.

Met een buur als Frank heb je een hele hoop ervaring in de buurt.
 
Welkom! Als je de kunst afkijkt van de buurman kan het alleen maar geweldig worden!!
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan