BasBQ
Beef en Steak

Beginnend bbqer met een grill guru compact

Adrie Nus

Tondelzoeker
Berichten
5
Hallo ik ben Adrie,
Na lang inlezen, wikken en wegen heb ik gekozen voor een Grill Guru Compact. Tot nu toe heb ik het altijd gedaan op een gas bbq. Door bij vrienden gegeten te hebben van een BGE was ik er van overtuigd dat ik het echte bbqen (slow cooking enz) ook wil gaan leren. Om rustig te beginnen heb ik dus gekozen voor een compact. Mogelijk is deze te klein maar als ik het over een tijdje nog steeds leuk vind dan gaan we wel weer verder kijken naar een groter en betere kamado. Ik heb al veel gelezen en geleerd op dit forum en ik hoop nog veel meer te gaan leren. Maandag krijg ik de bbq binnen en heb er onwijs veel zin in.
 
Welkom hier, en alvast heel veel met je eerste kamado! Hier het zelfde idee: klein beginnen en als het bevalt gaam we voor een maatje groter. Genoeg te lezen en leren hier!
 
Adrie, welkom bij de club en veel plezier met je nieuwe barbecue
 
Welkom hier op het mooie forum André


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom bij het genootschap
Fijne ontdekkingsreis
 
Hoi Adrie,
welkom bij het Genootschap
 
Inmiddels is hij binnen. Ik ben nu lekker bezig om hem ff in te branden en de eerste kippenvleugels waren erg lekker. Morgen kalfspicanha🤤

EAB671E6-3963-48F2-AD57-CC5596C8BD39.jpeg
 
Via fonq.nl.
zie dat hij nu niet meer in de maat compact te koop is daar. Ik had ook de medium gekocht voor een vriend en die past ook op de compact.
 
Goede koop geweest. Geniet er van :D
 
Welkom :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan