BasBQ
Beef en Steak

Beer, fries & BBQ - Belgisch Kampioenschap Low & Slow 2014

Big-T zei:
mogen we gaspitje gebruiken om een glaze op te warmen? of wat water? daar zag ik ook iets van staan!

Tot nu toe is het ons niet verboden geweest om deze dingen te bannen op het terrein. Maar het is ook nog niet uitdrukkelijk gezegd dat het toegelaten is. Een vergadering met brandweer volgt nog samen met het stad. Maarja, wat kunnen wij er aan doen dat er 's nachts een gas-pit opduikt... We doen namelijk geen permanente inspectie . :>

Ik weet niet wat KCBS ruling zegt over het opwarmen van sauzen op gas-pits, mag dit wel? Is toch iets wat bij het Q'n hoort. Binnen ons team warmen we al onze sauzen op, op de Q... No Gas! :)


MrMannetje zei:
Hebben jullie al een logo?
Vinden we namelijk leuk om op onze site te plakken!
Nee is er nog niet. We zorgen er voor.
 
Even een update over de inschrijvingen : we zijn al met 16 !
Met nog maar 2 Belgische teams. Dat wordt een spannend Belgisch Kampioenschap op die manier  :p

    De Rokende R?g?hs (NL)
    BR.BQ (US)
    BBQGuru.nl (NL)
    LetzQ (NL)
    PureBBQ (NL)
    Miss Piggy's BBQ (UK)
    The Smokey Bandits (NL)
    Sea Side Smokers (NL)
    Serial Grillaz (NL)
    iQ (NL)
    Team Anoniem (NL)
    The Burn Unit BBQ Team (BE)
    Bunch of Swines (UK)
    Smaakmakers (BE)
    South West BBQ Dreams (NL)
    Fire , Food & Flavor BBQ Team (NL)

 
Wel de muziek verbieden van de BBQ Cats aub ;)
 
Ik had gedacht om iedereen die een categorie en/of GC en/of RGC gewonnen had op de Cook Off samen te zetten en dan de BBCats in het midden ? :D
 
Ow, dat is wel een mooie :D
 
Kurre zei:
Ik had gedacht om iedereen die een categorie en/of GC en/of RGC gewonnen had op de Cook Off samen te zetten en dan de BBCats in het midden ? :D

Is voor het eerst dat ik blij met met onze Cook off resultaten  :p
 
Sommige weten het andere weer niet. We tellen inmiddels al 20 teams die ingeschreven zijn. Iets wat we zelf helemaal niet verwacht hadden :). Inmiddels is er ook al meer beweging bij de Belgische teams: we hebben nu 4 ingeschreven teams. Op zich al mooi maar nog lang niet genoeg.

Moesten jullie dus nog Belgische bondgenoten hebben... Laat het ons zeker weten we willen ze graag uitnodigen. Ook als jullie judges kennen die in 2014 een wedstrijd willen jureren.. Ook dit mag je ons altijd laten weten.

Grz
 
Kleine update in de openingspost : we hebben momenteel 28 inschrijvingen uit NL, BE, UK, US en FR !
Nog 2 en we hebben een full house !

Fijne feestdagen iedereen ! :D
 
Wim in Estland, Letland en Litouwen is ook een grote BBQ sc?ne, wellicht kan je daar eens een balletje ;) opgooien.
 
wow, 28 al, dat wordt gezellig begin van het seizoen!
 
En we hebben een Full House !!!  <:p

5 maanden voor datum is de eerste Low & Slow BBQ wedstrijd op Belgische bodem volzet met 30 teams !!!

De registratie blijft open, maar teams komen nu op de wachtlijst.
Wie nu nog inschrijft kan meedoen als er een team wegvalt ?f als wij meer plaats krijgen van het stadsbestuur...
(we gaan sowieso een horen voor dat laatste).

Prettig eindejaar allemaal !  :D
 
Op dat punt is het dus al een geslaagd feestje, leuk om te lezen!
 
gaaf hoor, gefeliciteerd daar mee
 
Super, er zullen heel wat teams balen dat ze zich niet op tijd hebben aangemeld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan