Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DutchCraftBeer zei:Kan ik me ergens aanmelden als judge?
Jacob zei:Nice. Hoeveel teams max?
Dominique zei:Ik zie dat je hotels in de buurt hebt, maar de meeste teams willen in de nacht naast hun Q doorbrengen, wat zijn daar de mogelijkheden voor? En hoe zit het met toiletten, en douche/wasgelegenheid?
Afwasser1 zei:Theoretisch gezien slapen we niet, er is nagenoeg altijd iemand wakker om op de Q's te letten. Misschien dat je dat kunt aanvoeren als argument om tenten op te mogen zetten?
Afwasser1 zei:Theoretisch gezien slapen we niet, er is nagenoeg altijd iemand wakker om op de Q's te letten. Misschien dat je dat kunt aanvoeren als argument om tenten op te mogen zetten?
Big-T zei:wij twijfelen of we hier aan mee doen. prachtig initiatief, maar heb wat vragen:
- er staat dat er 'maar' twee vuilniszakken afval gefaciliteerd worden. kan dat wat meer zijn? wij hadden al 5 zakken op de bbq society cook off (niet heel vol)
- hoe zit het met parkeren? kan dat gratis in de buurt?
- hoe zit het met faciliteiten als toilet, afwassen e.d.? vindt vrouwlief belangrijk de toiletten dan