BasBQ
Beef en Steak

Beer Can Chicken

 
 

Wesley

Kooltjesharker
Berichten
187
Mijn beer can chicken.

Bij de plaatselijke culinaire slager willem boon een mooi Label Rouge kip gehaald. De bbq lekker opgestookt tot 170 graden. Toen de Bastard eenmaal lekker warm was hebben we de kip in NOSKOS the chicken gezet. Eenmaal klaar met de kip ging het blikje erin. Dit was een klein blikje hertog-jan waardoor de kip (die erg groot was) niet goed bleef zitten. Na een beetje prutsen kon hij dan eindelijk op de bbq. Nog snel een blokje appel erbij en toen was het wachten tot we een kern temp hadden van 74 graden. Eenmaal de bereikte temperatuur kon de kip eraf en samen met wat verse patatjes hadden we een heerlijk avondmaal.

32CCB04E-08C6-4C83-B4C1-0F04F6E12CAF.jpeg


675B79D2-7708-479B-9252-8188DF226ACB.jpeg


D248347F-8844-44D3-AD16-2CC52554A8EB.jpeg


55C280F9-B87B-444A-B843-5687CC227ECC.jpeg
 
Lekker hoor, die kip ziet er goed uit.

Gefeliciteerd met je 🐔
 
Mooi kleurtje op de kip, ziet er smakelijk uit.

Gefeliciteerd met je tokkie!
 
Was indd een erg smakelijk kippetje. Heerlijk mals en lekker sappig
 
Lekker kippetje! Creatief met een vork 😉 gefeliciteerd met je sticker
 
Mijn beer can chicken.

Bij de plaatselijke culinaire slager willem boon een mooi Label Rouge kip gehaald. De bbq lekker opgestookt tot 170 graden. Toen de Bastard eenmaal lekker warm was hebben we de kip in NOSKOS the chicken gezet. Eenmaal klaar met de kip ging het blikje erin. Dit was een klein blikje hertog-jan waardoor de kip (die erg groot was) niet goed bleef zitten. Na een beetje prutsen kon hij dan eindelijk op de bbq. Nog snel een blokje appel erbij en toen was het wachten tot we een kern temp hadden van 74 graden. Eenmaal de bereikte temperatuur kon de kip eraf en samen met wat verse patatjes hadden we een heerlijk avondmaal.

Bekijk bijlage 43012

Bekijk bijlage 43013

Bekijk bijlage 43014

Bekijk bijlage 43015
Die staat goed op zijn poten en blik. Van harte met je 🐔
 
Lekker kippetje! Creatief met een vork 😉 gefeliciteerd met je sticker
Die kip was zo groot dat hele blikje verdween in hem. Ik deed tussen door even kijken en toen was hij omgevallen. Kon zo snel niks vinden om hem stabiel te houden dus toen maar een vork verbouwt (was de vrouw niet blij mee)
 
Lekker kippetje 😋
 
Ziet er heerlijk uit. Op de ToDo lijst. Zal zeker heerlijk geweest zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-T510 met Tapatalk
 
Was inderdaad een heerlijk kippetje
 
Lekker chicky. Met een beetje ondersteuning staat ze er toch parmantig bij. Moet smullen geweest zijn.
Gefeliciteerd met je tokkie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan