Nu er sinds kort twee bbq's in de tuin staan vandaag maar eens goed ann de slag gegaan en uitgepakt voor de visite...
Op de site van bbq junkie had ik een paar heerlijke recepten gezien:
Oosterse beenham
Beenham met honing rum glaze
Honing mosterd krieltjes
Appel crumble
Bij de slager twee mooie beenhammetjes gekocht en gisteren in de rub gezet.
Vanochtend een tijdschema opgesteld en aan de slag gegaan.
Was voor mij de eerste keer dat ik de volledige maaltijd op de bbq's ging maken dus een beetje gezonde spanning was aanwezig
Als eerste de bbq voor de beenham op temperatuur gebracht en het vlees erop.. tijdens het maken van de honig rum glaze de gezonde spanning weggespoeld met een beetje rum
Ondertussen bbq twee op temperatuur gebracht en de krieltjes erop in 3 skillets (paste precies op de bbq en was voldoende voor alle krieltjes)
Inmiddels was de visite gearriveerd en konden we nog net onder het genot van de laatste zonnestralen een drankje doen.
Terwijl het vlees en de krieltjes bijna klaar waren de appel crumble gemaakt zodat die daarna op de bbq kon.
Al met al liep alles volgens planning en stond er uiteindelijk een heerlijke maaltijd op tafel.
Alleen van de appel crumble iets te laat geweest met het maken van de foto's...
Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 met Tapatalk
Op de site van bbq junkie had ik een paar heerlijke recepten gezien:
Oosterse beenham
Beenham met honing rum glaze
Honing mosterd krieltjes
Appel crumble
Bij de slager twee mooie beenhammetjes gekocht en gisteren in de rub gezet.
Vanochtend een tijdschema opgesteld en aan de slag gegaan.
Was voor mij de eerste keer dat ik de volledige maaltijd op de bbq's ging maken dus een beetje gezonde spanning was aanwezig

Als eerste de bbq voor de beenham op temperatuur gebracht en het vlees erop.. tijdens het maken van de honig rum glaze de gezonde spanning weggespoeld met een beetje rum

Ondertussen bbq twee op temperatuur gebracht en de krieltjes erop in 3 skillets (paste precies op de bbq en was voldoende voor alle krieltjes)
Inmiddels was de visite gearriveerd en konden we nog net onder het genot van de laatste zonnestralen een drankje doen.
Terwijl het vlees en de krieltjes bijna klaar waren de appel crumble gemaakt zodat die daarna op de bbq kon.
Al met al liep alles volgens planning en stond er uiteindelijk een heerlijke maaltijd op tafel.
Alleen van de appel crumble iets te laat geweest met het maken van de foto's...

Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 met Tapatalk