BasBQ
Beef en Steak

Beenham honing mosterd

Tedde2109

Tondelzoeker
Berichten
6
Vandaag het eerste gerecht gemaakt op mijn nieuwe Bastard, wat een feest!!

Gekozen voor een stukje beenham. Makkelijk en geschikt om mijn kamado mee in te branden. Na circa 5 kwartier had de kern 65 graden bereikt… en we hebben heeerlijk gegeten. Op naar mijn volgende gerechten
214cad2502b53f6d0716b0ddaadfb85b.jpg

165eb530d0ba2fa298599b3f17602414.jpg

19f6686e67ce7bcf4de232f1d4701a66.jpg

91c25803d824484b79c9c669dff0bf64.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er heerlijk uit!
 
Lekker man!

Voor een broodje beenham mag je me wakker maken.
 
Dat is geen straf om zo aan je nieuwe BBQ te wennen! Ziet er goed uit, veel plezier met je nieuwe kamado
 
Dat is een ideaal stuk vlees om mee te beginnen.
 
Niks mis mee met zo'n voorgebrined hammetje, heerlijk. Die staan hier nog regelmatig op het menu met een Jack Daniels Maple Syrup Mustard glaze.
Overigens mag zo'n hammetje best wat minder, bij een kern van 60 graden gaat hij er hier vanaf
 
Lekker z’n hammetje. Ik heb nog een paar mooie stukken bil van wild zwijn liggen. Die zal ik eens gaan pekelen en als broodje beenham gaan klaarmaken. Bedankt voor de inspiratie. Krijg er honger van.
 
Lekker z’n hammetje. Ik heb nog een paar mooie stukken bil van wild zwijn liggen. Die zal ik eens gaan pekelen en als broodje beenham gaan klaarmaken. Bedankt voor de inspiratie. Krijg er honger van.
Hoe groot is die vriezer van jou
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Hoe groot is die vriezer van jou
Niets bijzonders. Z’n staand ding van bosch. 180cm hoog. 330L inhoudt geloof ik. Met lades. Kan je makkelijk alles terug vinden. En passende koelkast er naast voor bier natuurlijk. Minstens zo belangrijk hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan