BasBQ
Beef en Steak

Beef Tataki (bavette)

Mooi gerecht. Ziet er erg smakelijk en oogstrelend uit. Durf ik gerust te eten 😎
Bij de slager proef ik zo Nu en dan ook eens wat rouw vlees. Zeker van de bavet. Heerlijk die pure smaak.
Moet natuurlijk wel vers zijn.
 
Mooi gerecht. Ziet er erg smakelijk en oogstrelend uit. Durf ik gerust te eten 😎
Bij de slager proef ik zo Nu en dan ook eens wat rouw vlees. Zeker van de bavet. Heerlijk die pure smaak.
Moet natuurlijk wel vers zijn.
Bedankt voor het compliment!

En ja, inderdaad hangt of staat dit gerecht (zeker met deze bereiding) met de kwaliteit van het stukje vlees.
 
Hoi!

Ik ga dit recept maken met kerst. Nu heb ik een vraagje. Kan ik dit ook morgen al maken? Wat ik zo lees kan dat wel. Leg je m dan afgedekt en dichtgeschroeid in de koelkast of alvast in plakjes?

Dus kortom, kan ik hem morgenvroeg al maken en dan maandagavond opdienen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi!

Ik ga dit recept maken met kerst. Nu heb ik een vraagje. Kan ik dit ook morgen al maken? Wat ik zo lees kan dat wel. Leg je m dan afgedekt en dichtgeschroeid in de koelkast of alvast in plakjes?

Dus kortom, kan ik hem morgenvroeg al maken en dan maandagavond opdienen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoi,
Volgens mij kan dat wel.
Ik doe het vaak smorgens en dan dezelfde dag ‘s avonds opdienen.
Afgedekt en dichtgeschroeid in de koelkast leggen, niet snijden want dan droogt het uit.
Succes!
Ben benieuwd wat je er van vindt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het ziet er heerlijk uit. Ik weet niet of ik zou kunnen wachten om hem af te laten koelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan