Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

Is er ook forum merchandise te koop tijdens de meeting?
Speldjes, stickers, plankjes,...

T-Shirts? ;)

Ren? zei:
Is er ook forum merchandise te koop tijdens de meeting?
Speldjes, stickers, plankjes,...
Misschien nemen Dennis of Frits iets mee, al dan niet op aanvraag?

Verder kun je wel spullen bestellen bij probbqshop en/of vuurenrook, dan kun je het op de meating afhalen. Scheelt weer afleverkosten.

Ik kan helaas niet komen dit keer maar Iedereen heel veel plezier!!
Satehs houden jullie tegoed  :D

DanBras zei:
Ik kan helaas niet komen dit keer maar Iedereen heel veel plezier!!
Satehs houden jullie tegoed  :D
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......

wij komen ook met z'n 2en...of misschien met z'n 3en...

nog niet met de nieuwe trailer.....wel met de "ouwe" 

Kees Duym zei:

dan kan ik die "ouwe" op de terugweg zo achter mijn auto hangen, scheelt jou weer een hoop gesleep

Kees Duym zei:

Gaaf Kees!

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant :)
Veel plezier allemaal!!! Hopelijk goed weer!

Groet,
Pierre

Pierre_b zei:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant :)

Las Vegas? Pierre! Zeewolde is the place to be!

dank je wel Pierre

Hmm, ik drijf dan aan de overkant in een bellyboat op het water, als ik mijn vismaat zo gek krijg, komen we wel even buurten.

zou ik zeker doen

Sander72 zei:
Pierre_b zei:

Las Vegas? Pierre! Zeewolde is the place to be!

Onze locatie ligt aan The Zeewolde Strip (kortweg The Strip) so who needs Las Vegas >:P >:P >:P

Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan  ;) )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.

ff een proeverijtje doen.

Mac

Ik ga ook mijn best doen om er bij te zijn met een maatje. Hangt even van de oppas af...... fingers crossed!

Mac zei:
Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.

Mac

De directie heeft mijn verlof aanvraag goed gekeurd.
Leo gestrikt voor het vervoer.

heb nog een paar droge worsten te proeven en denk dat ik ook nog wel een paar grillworsten heb.

El Fumarole zei:
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Haha......helaas Jeroen :-D

Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)

DanBras zei:
El Fumarole zei:
Haha......helaas Jeroen :-D

Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
Misschien maak ik dan wel iets ;)
Gezellig kerel!

Mac zei:

Mac
Dat lijkt mij top!

Terug
Bovenaan Onderaan