Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien nemen Dennis of Frits iets mee, al dan niet op aanvraag?Ren? zei:Is er ook forum merchandise te koop tijdens de meeting?
Speldjes, stickers, plankjes,...
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......DanBras zei:Ik kan helaas niet komen dit keer maar Iedereen heel veel plezier!!
Satehs houden jullie tegoed
Kees Duym zei:wij komen ook met z'n 2en...of misschien met z'n 3en...
nog niet met de nieuwe trailer.....wel met de "ouwe"
Gaaf Kees!Kees Duym zei:wij komen ook met z'n 2en...of misschien met z'n 3en...
nog niet met de nieuwe trailer.....wel met de "ouwe"
Pierre_b zei:Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant
Sander72 zei:Pierre_b zei:Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant
Las Vegas? Pierre! Zeewolde is the place to be!
Mac zei:Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.
ff een proeverijtje doen.
Mac
Haha......helaas Jeroen :-DEl Fumarole zei:Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Misschien maak ik dan wel ietsDanBras zei:Haha......helaas Jeroen :-DEl Fumarole zei:Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
Dat lijkt mij top!Mac zei:Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.
ff een proeverijtje doen.
Mac