BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

 
 
 
 

El Fumarole

Gerijpt
Berichten
3.129
Hallo allemaal,


Op initiatief van Bert en Gerard van proBBQshop.nl  (Gerard777) houden we wederom een wintermeating, welke zal plaatsvinden op zondag 25 januari.
De details worden nog uitgewerkt, maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we tussen 10 en 16 gebruik maken van het scoutingterrein in Zeewolde: http://www.janwandelaar.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=43
(Dasselaarweg 49, Zeewolde)


Er is geen specifiek thema, dus iedereen mag meenemen wat hij zelf leuk vindt; het liefst natuurlijk ter plekke bereid op een bbq. Ook drinken moet iedereen zelf meenemen. Voor de koffie wordt gezorgd.
Vuurwerk is niet toegestaan!


De toegang is geheel gratis, dankzij onze sponsor. Voor het eten en drinken moeten we zelf zorgen. Voor koffie (en wellicht wat erbij) zal gezorgd worden door de organisatie.
Er is voldoende parkeerruimte, en een overdekte ruimte als het weer tegen mocht zitten.


Voor eventuele vragen en opmerkingen kun je terecht in dit draadje of stuur mij (Jeroen, a.k.a. El Fumarole) even een PB.


Let's meat people!

 
We gaan er weer een feestje van maken Ceriel! Leuk om je weer te zien.
 
El Fumarole zei:
We gaan er weer een feestje van maken Ceriel! Leuk om je weer te zien.
idd leuk om gezichten te zien bij forum-namen. Hopelijk een iets grotere opkomst dan de afgelopen zomer-meeting....
Wordt er al gewerkt aan een meating-badge, zoals al eens geopperd is? Ben dol op stickertjes! :D
 
Het terrein is idd afgehuurd van 10:00 tot 16:00. De ervaring van eerdere wintermeetings leert ons dat de meesten dan weer toe zijn aan een warme kachel :)

Ik heb nog wel een wens. Is er iemand in ons genootschap die gerookte paling kan maken en ook nog van plan was om te komen.
Is weer eens wat anders :)
 
Errug leuk zeg... ik ben nog maar kort hier, maar ik voel me al aardig thuis.
Mag iedereen zomaar komen of zijn er beperkte plaatsen?
Ik zou heel graag meedoen!
 
Sander als je ook maar een klein beetje behoefte voelt om te komen moet je komen
Iedereen is welkom en als het nodig is schikken we wel wat in. Maar wees gerust, plaats zat.
 
Alle genootschapsleden zijn welkom. Het is wel handig als je je hier even aanmeldt en aangeeft of je alleen komt of met vrouw/kind/evt. introducee, zodat we een beetje een idee krijgen van de opkomst.
 
goed geregeld mannen, wij hopen ook van de partij te zijn  ;)
 
Bij leven en welzijn ben ik er ook bij!
 
Leuk, nu al zin in.
En tussen de verjaardagen door inplannen gaat een uitdaging worden.
Maar ik ga ervan uit dat dat wel gaat lukken.
 
Dominique zei:
Bert zei:
Dominique zei:
Bij leven en welzijn ben ik er ook bij!
Temperatuur speelt geen rol??
Ja, als het onder de 30? is, kom ik niet Bert. =))

Misschien kan ik je anders lokken met een pondje huisgefermenteerde zuurkool? Eind van de week ga ik een kilo of 8 inzetten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan