S Sjanzie Sprokkelaar Berichten 29 13 jun 2020 #3 Mooi werk zeg, lekker plekje ook om m neer te zetten! Verzonden met rooksignalen vanaf mijn Primo Oval XL (nouja, zodra ik ‘m gekocht heb dan )
Mooi werk zeg, lekker plekje ook om m neer te zetten! Verzonden met rooksignalen vanaf mijn Primo Oval XL (nouja, zodra ik ‘m gekocht heb dan )
D dvdaalst Tondelzoeker Berichten 23 13 jun 2020 #4 Ziet er top uit. Morgen komt mijn hout binnen. Zal ook wat foto's maken. Foto's van de bouw? Hoe heb je die tegel in het hout gemaakt? Waar staat de bbq op?
Ziet er top uit. Morgen komt mijn hout binnen. Zal ook wat foto's maken. Foto's van de bouw? Hoe heb je die tegel in het hout gemaakt? Waar staat de bbq op?
J JamieK Vuurmaker Berichten 79 13 jun 2020 #8 Mooi hoor! Black on black. Nu de binnenkant nog in dezelfde kleur krijgen
D de volle Gemarineerd Berichten 1.046 13 jun 2020 #9 Klopt helemaal niets van. De kleur past niet bij je huis. Wel bij de mijne Wel een heel mooi resultaat hoor.
Klopt helemaal niets van. De kleur past niet bij je huis. Wel bij de mijne Wel een heel mooi resultaat hoor.
OmeSlikkum Kooltjesharker Berichten 102 20 jun 2020 #14 Prachtig ding zeg. Eigen ontwerp? Nerd on a bbq (or two) Grill guru elite large Grill guru elite compact Cobb
Prachtig ding zeg. Eigen ontwerp? Nerd on a bbq (or two) Grill guru elite large Grill guru elite compact Cobb