Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! & wordt nog mooier als alle accessoires gemonteerd zijnBrecht zei:Hij is toch erg mooi geworden.
Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk
Hans zei:Mooie tafel geworden
Dan.kopen we gewoon nieuwe!Hans zei:Hans zei:Mooie tafel geworden
Alleen zie ik dat je een badkamertegel als snijplank gaat gebruiken.
Ik denk dat je messen daar niet zo goed tegen kunnen want je snijd er ook wel eens doorheen en dan zijn ze binnen de kortste tijd bot
Eens maar zal merendeel als soort van aflegplank gebruikt gaan worden dus komt helemaal goed!Hans zei:Weet je wat een goed mes kos ?
Bovendien vind ik snijden met een niet scherp mes een ramp.
4 haken, die komen dan in de rand van de bbq (3 kan ook)dcbbeets zei:Hoe heb je er voor gezorgd dat de BBQ blijft hangen?
mvg Davy
En dan 4 gaten in de BBQ geboord, zodat die weer in de haken passen?Massimo75 zei:4 haken, die komen dan in de rand van de bbq (3 kan ook)dcbbeets zei:Hoe heb je er voor gezorgd dat de BBQ blijft hangen?
mvg Davy
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Nee je hangt de bbq gewoon in de haken. Op bijna alle bbq's zit eenn rand.dcbbeets zei:En dan 4 gaten in de BBQ geboord, zodat die weer in de haken passen?Massimo75 zei:4 haken, die komen dan in de rand van de bbq (3 kan ook)dcbbeets zei:Hoe heb je er voor gezorgd dat de BBQ blijft hangen?
mvg Davy
mvg Davy
Nee zit zo vast als een huis.Hans zei:Ben je niet bang dat die scherpe haken je email beschadigen als je met de Q aan het werk bent?
Zit toch altijd wel wat beweging in.
Massimo75 zei:Nee zit zo vast als een huis.Hans zei:Ben je niet bang dat die scherpe haken je email beschadigen als je met de Q aan het werk bent?
En wat kan er beschadigen... de binnenkant van niet zichtbare rand??
De rand is zeg maar een gevouwen rand waar de haken in de opening can de rand zitten. Maar mocht je je daar zorgen over maken dan kan je altijd rubbertjes of ductape over de haken doen.Hans zei:Massimo75 zei:Nee zit zo vast als een huis.Hans zei:Ben je niet bang dat die scherpe haken je email beschadigen als je met de Q aan het werk bent?
Ik zit te denken aan de plaats waar de bbq op de scherpe puntjes van de haken rust, maar wellicht begrijp ik het verkeerd en zit het toch anders.
Massimo75 zei:De rand is zeg maar een gevouwen rand waar de haken in de opening can de rand zitten. Maar mocht je je daar zorgen over maken dan kan je altijd rubbertjes of ductape over de haken doen.Hans zei:Massimo75 zei:Nee zit zo vast als een huis.Hans zei:Ben je niet bang dat die scherpe haken je email beschadigen als je met de Q aan het werk bent?
Ik zit te denken aan de plaats waar de bbq op de scherpe puntjes van de haken rust, maar wellicht begrijp ik het verkeerd en zit het toch anders.
Dank je wel voor de uitleg.Massimo75 zei:Nee je hangt de bbq gewoon in de haken. Op bijna alle bbq's zit eenn rand.dcbbeets zei:En dan 4 gaten in de BBQ geboord, zodat die weer in de haken passen?Massimo75 zei:4 haken, die komen dan in de rand van de bbq (3 kan ook)dcbbeets zei:Hoe heb je er voor gezorgd dat de BBQ blijft hangen?
mvg Davy
mvg Davy
Wat zijn de maten?Massimo75 zei:De vuurdoop doorstaan, wat een genot om een goede werkhoogte en afleg mogelijkheid te hebben!!