BasBQ
Beef en Steak

BBQ rooster opbergrek

@Free_ltd die cassettes zien er goed uit inderdaad. Vind ze wel behoorlijk aan prijs.

Ach, mijn stapelsysteem in de la werkt ook prima.

Heb je een foto van jouw lade? Of heb ik die ergens gemist?

Ik heb niet de klagen van mijn dealer, vermits ik wel goede deals krijg voor de BBQ, alsook de service. Maar zijn buitenkeuken en bv ook die rekjes zijn gigantisch duur. Het is een vriend van hem die de keukens bouwt en die kerel woont eerder in mijn omgeving en is al eens een bestelling van mij komen afleveren. Dus ff babbeltje mee geslagen en is dus ook een fervent BBQ'er. Hij maakt enkel keukens in Ipé en dat is natuurlijk wel heel duur en duurzaam hout. Die keukens kunnen gewoon in weer en wind buiten blijven staan. Mij zal hij er in elk geval geen verkopen :ROFLMAO:
 
Mooi en praktisch, geen bombarie! Die paar buitenkeuken deurtjes en keukenblad, zijn pokke duur voor hetgeen het voorstelt.
 
Heb je een foto van jouw lade? Of heb ik die ergens gemist?

Ik heb niet de klagen van mijn dealer, vermits ik wel goede deals krijg voor de BBQ, alsook de service. Maar zijn buitenkeuken en bv ook die rekjes zijn gigantisch duur. Het is een vriend van hem die de keukens bouwt en die kerel woont eerder in mijn omgeving en is al eens een bestelling van mij komen afleveren. Dus ff babbeltje mee geslagen en is dus ook een fervent BBQ'er. Hij maakt enkel keukens in Ipé en dat is natuurlijk wel heel duur en duurzaam hout. Die keukens kunnen gewoon in weer en wind buiten blijven staan. Mij zal hij er in elk geval geen verkopen :ROFLMAO:

Nee, heb ik geen foto van.

Ken jij “die ludofs” van discovery Chanel?
Die hanteren een soortgelijk stapelsysteem.
 
Mijn dealer verkoopt onderstaande. Deze kun je bv tegen de muur hangen of tegen de zijwanden van de buitenkeuken. De buitenkeukens die hij verkoopt, hebben deze aan de binnenwand naast de kamado staan. Maar ik vind ze daar pokkeduur. Ik ga eens kijken of ik iemand vind die deze kan maken. Specifiek voor KJ Classic omdat alles in helftjes is.


Ik herinner mij dat dit systeem ooit al eens is voorbijgekomen hier op de site, want ik heb daar toen nog op gereageerd dat je zo'n aluminium profielen kan kopen in elke doe het zelf zaak in verschillende breedtes, je moet ze dan nog wel zelf naast elkaar monteren
 
Ik herinner mij dat dit systeem ooit al eens is voorbijgekomen hier op de site, want ik heb daar toen nog op gereageerd dat je zo'n aluminium profielen kan kopen in elke doe het zelf zaak in verschillende breedtes, je moet ze dan nog wel zelf naast elkaar monteren

Maar dit is maatwerk. Eerst buitenbak geplooid en dan de richels er nog bij in gelast. Is niet te vergelijken. De achterwand is ook een volle plaat.
 
Nee, heb ik geen foto van.

Ken jij “die ludofs” van discovery Chanel?
Die hanteren een soortgelijk stapelsysteem.

83287a68af414a6b07fd5f3ba153f4e5.jpg

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Mooi rekje! Ziet er verrekte handig uit👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan