Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben de eigenaar van Bar Brouw en heb met veel interesse je recensie gelezen zoals je waarschijnlijk wel begrijpt . We proberen o.a onze liefde voor Low & Slow, zoals die bij jullie overduidelijk ook aanwezig is, zo goed en leuk mogelijk over te brengen aan onze gasten. We kunnen dan ook veel met je opmerkingen, en hebben inmiddels al wat aanpassingen doorgevoerd. We zijn op dit moment net 3 weken open en hebben al veel kennis opgedaan mbt planningsproces wat natuurlijk iets anders werkt dan bij een ?standaard? restaurant. Ik hoop dat jullie nog een keer in de gelegenheid zijn om langs te komen en te proeven, jullie krijgen dan iig een goed biertje van me. Succes verder met deze fraaie website.
Gr. Tim
Lokatie voor "ledenvergadering" van het Genootschap?structor zei:Leuke reactie, ik neem aan dat je op deze uitnodiging in gaat Dennis?
RedFox zei:Lokatie voor "ledenvergadering" van het Genootschap?structor zei:Leuke reactie, ik neem aan dat je op deze uitnodiging in gaat Dennis?